SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Jak wyliczyć zapotrzebowanie ?

Wysłana -
Cuxx
Właśnie tutaj rodzi się pytanie odnośnie tych kcal, gdyż po wyliczeniu zapotrzebowania samemu wyszło mi 3029 kcal a jak wyliczam w kalkulatorze to wychodzi 2126 więc jak to jest ? Dziękuje za cierpliwość tym którzy decydują się mi pomóc.


Twoje dzienne zapotrzebowanie żeby utrzymać wagę na chwilę obecną to około 2750 kcal. To Twój punkt wyjścia, tzw. 0 kaloryczne. I teraz, jeżeli Twoim celem jest nabranie masy to dodaj do tego około 300 kcal, czyli dziennie wcinaj około 3000 kcal.


Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-08-04 10:04:29
Wysłana -
Źle wyliczyłeś kolega u góry ma racje jedz 3k i sprawdzaj pomiary.
Wysłana -
Zapotrzebowanie kaloryczne należy wyliczyć z wzoru, który otrzymałeś wcześniej, a nie z kalkulatora.
Wysłana -
Z wzoru wychodzi 3029 a z kalkulatora 2775 wiec zaczynam jesc 3100 i bede obserwowal co się bedzie dzialo jeszcze duzo przedemna na pewno jakies zapytania tu wpadna bo diete zamierzam pisac sam. Dziekuje wszystkim za dotychczasowa pomoc!
Wysłana -
Obserwacja obwodów ciała i wyglądu sylwetki to podstawa, więc jak najbardziej warto się na tym skupić.
Wysłana -
Odżywka białkowa po treningu czy przed?
Jaką odżywkę proponujecie ?
Czy coś innego wcinać oprócz odżywki ? Jeżeli tak to co takiego ?


Zmieniony przez - Cuxx w dniu 2018-08-05 21:27:29
Wysłana -
Około 2 godziny przed treningiem pełnowartościowy posiłek. W miarę szybko po nim można wypić 30g odżywki białkowej i w domu na spokojnie posiłek pełnowartościowy. Najlepiej białko serwatkowe: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Whey_Protein-opis33275.html 
Wysłana -
A jakie inne specyfiki ? typu magnez, tran itp ?
Wysłana -
Jak najbardziej, warto uzupełniać to, czego braki w diecie są bardzo prawdopodobne. Np. do tego witamina D3.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź