SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Jak wyciskać więcej?

Wysłana -
Witajcie. Mam taki problem ktory trapi mnie dlugi czas. Odkad cwicze klata bardzo wolno progresuje. Cwicze ogolnie parenascie miesięcy ale z dieta i profesjonalna silownia jakies 7 miesięcy. Progresja w seriach z progresja ciezaru jest okolo 5 -7 kg a przy metodzie 5x5 z 60kg jest 72.5 . mysle ze ćwicząc juz nawet te paręnaście miesięcy lepiej lub gorzej progres powinien byc wiekszy. Duzo osob cwiczy w piwnicznych warunkach olewaja diete przyjdą pomachac troche a progres i tak w ich przypadku jest szybki
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na brak progresu w WL wplywa bardzo duzo czynników, czesto słabe barki, triceps, pozycja, mobilnosc itd itp. Prawie nigdy nie jest to spowodowane złym planem czy dietą. Wiekszosc osób po prostu nie potrafi tego cwiczenia wykonywać. Wiecej powiem, prawidłowa pozycja nawet odejmuje na poczatku kilogramy z tego wzgledu, że przyzwyczaja sie dana osoba do pozycji w której cwiczy a jest ona niepoprawna. Na dłuższą mete prowadzi do kontuzji lub wlasnie ''stagnacji'' w boju o ile można w tym przypadku tego słowa użyć bo z wynikiem 72.5kg stagnacja nie istnieje.
Wysłana -
Jesli chodzi o technikę zdaje mi sie ze wykonuje poprawnie. Lekki mostek. Stopy i dupa dolega spiete lopatki klatka do gory . przy opuszczaniu lokcie w skos powolny ruch w dol do srodka klatki. Co do treningu caly czas cwicze i triceps i barki. Głównie wiciskania ohp francuzy. Dziwi mniw to gdyz zawsze myślałem ze problem jest w diecie przez co dodalem więcej kcal i w sumie zalewalem sie.
Wysłana -
Tak to nie mam jak tego ocenic, zrób filmik na nastepnym treningu z przodu, z boku żeby można było to ocenić bo barki i triceps to każdy cwiczy, ale to nie o to chodzi. Aby móc cos wiecej powiedziec to musiałbym na żywo zobaczyć tak to jedyne co moge polecić to filmik zrób i zobaczymy czy problem leży w technice.
Wysłana -
Czasem po prostu wl nie jest naszym ćwiczeniem i nie będziemy w nim bardzo dobrzy.
Jak dla mnie za szybo wskoczyłeś na 5x5.
Wysłana -
rozpisz moze cały trening jakim trenujesz, rozumiem że progresja, w siadach, wiosłach, mc itp cały czas do przodu a jedynie klatka nie idzie ?
Wysłana -
A ile dołożyłeś kg na ławe w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy?
Wysłana -
Jak zrobiłeś 12,5kg w ciągu 7 miesięcy w seriach to fakt, że szału nie ma. Ale też nie ma co rozpaczać że w ogóle nie idzie.
Wysłana -
Jakie k***a 5x5 przy takim poziomie zaawansowania?

Chłopie, zostaw takie siłówki i buduj objętość treningową. Zejdź do 50% CM i zacznij 4x12 stałym ciężarem.

Progres stanie? Tydzień przerwy, cofka z ciężarami i znowu 4x12. Progres znowu stanie? Schodzisz na 4x10. Progres stanie? Itd.

Już nie da się dokładać na 4x5? Rampa na 12 powt. Progres stanie? Rampa na 10 powt. ITD

Progres stanie w rampie 5? Zaczynasz na 3x12- stałym ciężarem:) Progres stanie? 3x10-stałym ciężarem:)

Masz progres rozpisany na co najmniej rok. PO roku powinieneś lecieć 100 kg na serie

Będzie ciężko, będziesz wołał mamę o litość, płakał z zakwasów i modlił się o zbawienie. Ale jeśli zadbasz o spanie, jedzenie i regenerację, powoli i systematycznie dokładał... progres będzie


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-07-10 10:13:36
Wysłana -
Jesli chodzi o progresje zobacze w czwartek przy treningu bo nie robiłem ostatnio z progresja tylko 5x5.

Jesli chodzi o ogolna progresje to przykladowo Przysiad powoli idzie okolo 5kg w seriach co 3 tygodnie. A np. W martwym w styczniu moj max 125kg a jakis miesiac temu 150 poszlo.

Jesli chodiz o plan to podzielony sila hipetrofia przod tyl

1 dzien

Wyciskanie na klate 5x5
Przysiad 5x5
Wyciskanie na nogi 4x8
Ohp 5x5
Uginanie sztangi na biceps 4x8

2 dzien

Wioslowanie nachwyt 4x12
Przeciąganie malego drazka do klaty 4x12
Face pull 3x20
Uginanie kolan na maszynie na dwojki 4x15
Wyciskanie francuskie sztangi siedzac 4x10

4 dzien

Wyciskanie hantli na lawce 4x12
Wyciskanie hantli na lawxe skosnej 45 stopni
Przysiad 4x12
Wyciskanie na maszynie na nogi 4x15
Wyciskanie na barki hantli 3x12 polaczone z Unoszenie na boki 3x15
Uginanie hantli na biceps 4x12

5 dzien

Martwy ciag 5x5
Wioslowanie nachwyt 4x12
Szrugsy 3x10
Uginanie podudzi na dwojki 3x15
Prostowanie rak na wyciagu gornym 4x12
Wysłana -
Powiem Ci szczerze, że dla mnie wykonywanie treningu z podziałem na siłę i hipertrofię z Twoim stażem to jest jakieś nieporozumienie. Za szybko wziąłeś się za takie podziały.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź