SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Jak ułożyć trening na mase bez siłowni?

Wysłana -
Posiadam: hantle po 10kg jeden regulowane (max na 1 sztangielke odejmujac z drugiej wchodzi 16kg) zek , porecze do dipow.
Czas ile moge przeznaczyć na trening: 30-50min
Waga: 63.6kg
Poziom bf: około 14%
Wzrost : 170
Podciaganie : 19x
Dipy : 35x
Staż : 1 rok siłka, 2 lata SW/kalistenika
Cel: Wzrost obwodów głównie zależy mi na łapach, barkach, klatka, plecy (gen jest dobry hehe)
Suple + dieta: Mam creatine 1000 creapure olimpu, dieta jest 3200kcal B:175g T:105g W:405g


Cwicze tez obecnie 1x w tyg gimnastyke/sporty walki i 1-2x w tyg basen


Myslalem nad takim czyms, bardzo uniwersalne daje sile funkcjonalna i cos tam zbuduje, ale nie wiem czy jest sens bez wiekszego ciezaru i bez progressu ciezaru:

-Wykroki 3x15 na noge
-Zarzut silowy z wycisnieciem (16kg jedna sztangielka) 1+2+3+4+5+4+3+2+1 powt. na rękę
-Podciaganie nachwyt 3xmax
-Wiosło jednoracz (15kg) 3x15 na rękę
-Dipy 3x20


Z góry dzięki bardzo za pomoc. Pozdro 5 i przyrostów w 2k18 :D


Zmieniony przez - xemior w dniu 2018-01-01 23:30:30
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie wiem czy wiosło Ci coś da jak się podciągasz 19 razy to wiosło takim ciężarem nie powinno sprawiać Ci problemu a co za tym idzie wywołać bodźca.
Jak tyle dipów jesteś w stanie zrobić i podciągnięć to ja bym ciężarki sobie do tych ćwiczeń dodał.
Wysłana -
Czyli poprostu dipy podciagniecia pompki z obciazeniem np w plecaku styknie?
Co do wiosła można poprostu wydluzyc faze ekscentryczna i moze bedzie lepiej?



Zmieniony przez - xemior w dniu 2018-01-02 15:23:44
Wysłana -
Tak też mozesz zrobić i będzie gitara
Wysłana -
No i super i gitara, bo nie ma co katowac chyba po np 50 podciagniec 100 pompek i setki kij wie czego
Wysłana -
W dłuższej perspektywie nic nie da, za jakisczas jak sobie z plecakiem potrenujesz, też mozesz parę treningów z masą ciała robić , zakresy należy miksować co jakiśczas, inaczej miesnia pracują, inny bodziec dla organizmu
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź