SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Jak to z tym treningiem ŁYDEK?

Wysłana -
Jaki trening łydek polecacie dla ekto?

Wieksza ilosc powtorzen - maly ciezar, czy wiekszy ciezar - mniej powtorzen.

Aktualnie zamierzam wskoczyć na

4x10 wspiecia stojac siłowo

3x12 wspiecia siedzac hiper
3x12 wspiecia stojac hiper


Zmieniony przez - Kavadro w dniu 2018-03-05 19:27:30

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trening łydek odwieczny problem. Cięzko jest je poprawić. Przez te wszystkie naście lat treningów kombinowałem na różne sposoby. I doszedłem do wniosku że jak nie masz do nich genetyki to choć byś na uszach stawał to nie będziesz miał ich tak wielkich jakie chciałbyś mieć.
Wysłana -
Próbuj, kombinuj, testuj- drugiej tak specyficznej partii nie znajdziesz
Wysłana -
Jeszcze niektórzy mają problem z przedramionami, ale tu już też raczej pies pogrzebany
Wysłana -
Kombinuj, niektórzy katowali po 20 powtórzeń i nic a zeszli siłowo do 10 i był progres.
Wysłana -
tak, droga często długa i niepewna, eksperymentuj więc, tylko nie tak za bardzo chaotycznie, no i z wielką cierpliwością bo żadnego schematu nie proponuję sprawdzać krócej niż nawet kilka miesięcy
Wysłana -
10 a 12 powt to mała różnica - praktycznie to samo, jak już chcesz robić hipertrofię to zrób może 3 ost serie do upadku, każdą do palenia, na wiele powt. Poza tym, co jak co, ale jak robisz dużo siadów, ciągów i wykroków na dużym ciężarze to łydki mają ten bodziec siłowy więc zamiast SIŁOWO to HIPERTROFICZNIE, ale częściej;) 2-3 w tyg
Wysłana -
...ja osobiścię wątpię aby przysiady, ciągi i chyba jakiekolwiek tego typu nawet najcięższe ćwiczenie zapełniało łydkom jakikolwiek bodziec siłowy adekwatny dla nich; poprostu trzeba je mocno przycisnąć jednak, na każdy możliwy -oczywiście raczej nie naraz- sposób aby określić co będzie skutkowało a co mniej...
Wysłana -
Napiszę coś od siebie, też byłem ekto z łydkami jak bocian a dołożyłem w rok jakieś 5-6cm.


Po pierwsze, z pompowania za wiele nie urośnie. Lepiej więc trenować głównie większymi ciężarami w zakresach 12-15 powtórzeń. Dopompowanie na 20 czy 30 ruchach jako uzupełnienie.

Po drugie, łydki robimy bez butów.

Po trzecie, najlepiej celować w wolne ciężary.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź