SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Jak stworzyć z tego coś dobrego?

Wysłana -
Witam.
Jestem obecnie na redukcji.Wszystko jest ok, ale chciałbym, aby moje posiłki sprawiały mi satysfakcję nie tylko w schemacie zapotrzebowania, ale także smaku.

Moje produkty, które spożywam, to:
-Banany, jabłka lub gruszki
-Płatki owsiane błyskawiczne
-mleko 1.5%
-tuńczyk w puszce
-jakieś warzywa (mieszkam na wsi, to w sumie codziennie co innego :])
-czasami ryż lub kasza
Moje pytanie brzmi, jak upichcić z tych składników coś więcej niż tylko owsiankę, a jeśli już, to jak, żeby byłą dobra w smaku?
Moje drugie pytanie brzmi, jakie produkty wraz z dobrymi przepisami moglibyście mi polecić, aby było smacznie i zdrowo?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Żeby coś było dobre w smaku potrzebujesz przypraw w mojej kuchni znajdziesz: sól, pieprz kolorowy i cytrynowy( do ryb ), kurkuma, curry, kmin rzymski, bazyli, oregano, czosnek niedźwiedzi i zwykły, imbir,papryka chili, gałka muszkatołowa, cynamon, kardamon i inne ,są to przyprawy sypkie .Jeżeli chodzi o komponowania posiłków to porady znajdziesz w dziale kuchniaSFD.
Wysłana -
Twoim jedynym źródłem białka jest tuńczyk??

Wszystkie przepisy z działu KUCHNIA są smaczne i zdrowe, patrzysz po prostu co masz w kuchni i szukasz przepisu pod to.

Grilluj/piecz warzywa, rób zupy i musy. Nie wiem, mi smakują na surowo, nie muszę niczym doprawiać

http://www.sfd.pl/Pyszne,tanie,węglowodanowe...-t229096.html - przykładowy przepis na owsiankę ;);)
Wysłana -
Zapraszam do działu- kuchnia SFD , tam znajdziesz wiele przepisów które zapewne urozmaica Twoja diete .
Wysłana -
z tunczyka placuchy
http://www.sfd.pl/Atak_tuńczyka.-t1015231.html

owsianke można zrobić pieczoną owoce mozesz tutaj wrzucić

można też ciastka owsiane zrobić
Wysłana -
Dieta nie może bazować na kilku Produktach. Jest to jałowe i niezdrowe. Urozmiaicanie to podstawa.
Wysłana -
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.Znaczy mam jeszcze parę produktów, którymi staram się odżywiać, lecz wiem, że to jeszcze za mało.Zajrzę do działu kuchni SFD i zobaczę, co tam jest napisane, zanim się czegoś jeszcze zapytam, jeśli będzie mi to potrzebne :)
Wysłana -
Jeszcze możesz szukać przepisów na potreningu.pl w dziale kuchnia: https://potreningu.pl/kitchen/list 
Wysłana -
To też się przyda ;]
Wysłana -
Zamknąłeś się w przestarzałym schemacie, z którego musisz wyjść. Podałeś zaledwie kilka produktów które nie są w stanie w ujęciu holistycznym pokryć zapotrzebowania na wszystkie niezbędne składniki odżywcze, tak jak wcześniej zostało wspomniane - dieta ma być urozmaicona i smaczna, gdyż w ten sposób korzystnie wpływasz na wydzielanie i aktywność poszczególnych hormonów.
Wysłana -
Pierwsze dani jakie jutro sobie przygotuje, to tuńczyk z ryżem, warzywami i jogurtem naturalnym.Myślę, że na wdrażanie się w kuchnię typu "zdrowo i smacznie" na początek wystarczy, przynajmniej na jutro.Drobnymi zmianami.Jeśli się uda, to sięgam po następny przepis, z innymi składnikami oczywiście.I tak dalej ;]

Myślę, że podziała i moje zdolności w diecie się polepszą :DD



Zmieniony przez - witorrr98 w dniu 2018-06-12 19:58:53

Zmieniony przez - witorrr98 w dniu 2018-06-12 20:00:12
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź