SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Jak stworzyć z tego coś dobrego?

Wysłana -
Wystarczy znać zalecane źródła makroskładników w diece. Reszta to już tylko kombinowanie w kuchni i łączenie smaków. Jak raz Ci nie wyjdzie, to innym razem będzid lepiej. Ja nigdy nic nie robiłem z przepisu. Zawsze z głowy.
Wysłana -
Ja wole najpierw mieć przepis.10 razy się do niego ustosunkować, a od jedenastego zacząć kombinować sam, kiedy się czuje pewnie ;]
Wysłana -
Tylko nie mieszaj masła orzechowego z ziemniakami jak jeden z użytkowników %)
Wysłana -
dudee
Tylko nie mieszaj masła orzechowego z ziemniakami jak jeden z użytkowników %)


Podobno dobre, ale jakoś mnie nie przekonuje, wole ziemniaczki z koperkiem i zsiadłym mlekiem
Wysłana -
Jak kto lubi Byle sensownie dobierać źródła składników odżywczych, a nie np. chleb z ryżem
Wysłana -
Tuńczyk z colą
Wysłana -
Być może moja odpowiedź nie będzie dla ciebie satysfakcjonująca, ale redukcja to okres w którym na luzie możesz sobie ustawic miche na 80%czysto i 20%wliczyc to co kochasz (oczywiście jeśli mikro i makro z tych 80% będzie pokryte). A dlatego na redu bedzie to spoko rozwiązanie ponieważ te 20% raz na jakiś czas nie zaburzy Ci sylwetki ani tym bardziej nie pogorszy wrażliwości insulinowej, ponieważ będzie ją warunkowal deficyt i ciężki trening. A dodatkowo możesz zyskać bo nie rzucisz się za jakiś czas na żarcie, którego ci brakowalo... Na taką czystą miche bym postawił na masie ponieważ nadwyżka kalorii, cukry proste i nasycone kwasy tluszczowe mogą "nie iść ze sobą w parze"... Niestety większość osób robi tak, że redukcja to czysta micha na 100% a na masie to ogień i wliczanie kebsow... Oczywiście do niczego nie namawiam. Pozdro
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź