SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak stsowac

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
jak wiecie biore odrzywki!
dawkuje to tak
- bez treningu
naczo 5 g kreatyny ( płaską łyzeczke )popijam sokiem winogronowym
30 min pózniej jem sniadanie,
10 min po sniadaniu biore odrzywke 75 gram
koło godz. 13 zjem jakąs kanapke
15 mam obiad i zarzywam odrzywke
30 min po obiedzie biore kreatyne
gdzies koło 18 zjem cos
godz 20 - 21 jem kolacje !
- gdy mam trening
5 gram naczo kreatyny
10 min po sniadaniu biore odrzywke 75 gram
ide na pake o 11
po siłowni biore kreatyne
30 min pózniej zarzywam odrzywke
godz 15 obiad
itd.
pwiedzcie czy dobrze robie - stosując tak odrzywki ?
i moze doradzcie jaką diete mam stosowac !
bardzo dzieki - jestem początkujący lamerek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ja i tak sadze ze niema to jak wlasna dieta suplementy niezastapia ci w pelni posilku no chyba ze masz niesporzyte ilosci gotowki to powodzenia w swiecie preparatow i suplementow............
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 780 Wiek 45 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 67508
Przy braniu kreatyny musisz robic wieksze odstepy od posilkow,chodzi o tozeby brac ja na pusty rzoladek.Odrzywka(zakladam ze to jakis gajner)tez nie powinna byc brana od razu po posilkach.

voytas

voytas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert