SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Jak spalić nadmiar tłuszczu z brzucha?

Wysłana -
Witam,

pytanie mam jak w temacie, mianowicie jak spalić nadmiar tłuszczu z brzucha? Jestem generalnei szczupły, waże około 66kg przy 173cm wzrostu, mam tendencje do gromadzenia tłuszczu i wygląda na to, że szczególnie na brzuchu. Trenuje regularnie od kilku tygodni, jeśli chodzi o odżywianie to wygląda to mniej więcej tak:

- pieczywo ograniczone praktycznie do zera
- alkohol ograniczony praktycznie do zera
- fast foody ograniczone praktycznie do zera
- pije tylko wodę, żadnych soków, pepsi itp.
- jem sporo jogurtów (activia, jogobella), banany, na śniadanie częśto płatki z mlekiem, na obiad najczęściej mięso, pierś z kurczaka, mięso mielone.

Jeśli potrzeba więcej szczegółów to dajcie znać, tutaj opisałem to tak w skrócie. Generalnie, jeśli chodzi o jedzenie to czego jeszcze unikać, a co jest zalecane jeśli chodzi o spalenie nadmiaru tłuszczu?

Jeśli chodzi o trening: bieżnia czy orbitrek, a może obydwa? Ile czasu na bieżni/orbitreku, jakie prędkości? Jakieś konkretne ćwiczenia, które pomagają w osiągnięciu tego celu?

Z góry dzięki za pomoc.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeżeli jesteś szczupły nie znaczy że nie będziesz mieć fatu. Nie można zrobić tłuszczu z jednego miejsca... Wiele osób myśli że robiąc intensywnie brzuch wyrobia kostkę... Oczywiście, ale jeżeli masz warstwę tłuszczu to nic nie będzie widać ; d jeżeli zależy ci na brzuchu to tak - dieta z bilansem lekko ujemnych, podstawa wyliczenie zapotrzebowania, jeżeli na codzień mało się ruszasz podstawa wrzucić cardio w trening.
Wysłana -
Zdaje sobie sprawę, że samo ćwiczenie brzucha nie wystarczy. Dieta z bilansem ujemnych? Można jaśniej? Na codzień mało się ruszam, więc na każdym treningu robię bieżnie. Pytanie, lepiej na końcu czy na początku? Próbowałem różnie, natomiast robiąc na końcu robię bieżnie typowo, żeby jak najbardziej się zmęczyc, póki co 12-13 minut szybkim tempem. Natomiast robiąc na początku robię to spokojniej
Wysłana -
Myśle , ze powinienes zainteresować się podstawami z zakresu odzywiania i treningu . Sama bieżnia nie spali Ci tkanki tłuszczowej . Podstawa to trening z ćwiczeniami wielostawowymi oraz dieta z ujemnym bilansem ( jesz mniej niż potrzebuje Twój organizm )
Wysłana -
Witaj,
Sądząc po treści posta masz braki wiedzy o odżywianiu , zacznij najpierw od pojęcia bilans kaloryczny :http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html . Jak już przebrniesz przez bilans ułóż jadłospis i wypełnij ankietę według wzoruhttp://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam
Wysłana -
jem sporo jogurtów to już moze stanowić problem w odchudzaniu a na dodatek jak sa jeszcze smakowe to sa już przepłnione cukrem wtedy. Zacznij od pokazania odzywiania wg zrzutu co kolega wyżej przedstawił
Wysłana -
Tendencje do tycia można w sposób skuteczny kontrolować poprzez czynniki zewnętrzne m.in dbanie o odpowiednią jakość jak i ilość pokarmu w codziennej diecie oraz regularną aktywność fizyczną. Miejscowe spalanie tkanki tłuszczowej jest fizjologicznie niemożliwe, są po prostu miejsca z których tłuszcz schodzi dość opornie (ze względu na wysoką jego zawartość w danym obszarze).

Jeśli nie jesteś w stanie sobie z tym poradzić, należy wprowadzić w praktykę adekwatnie zbilansowaną dietę.
Dostosuj się do w/w wskazówek .
Wysłana -
Przebrnąłem przez bilans, oto wyniki:


Wskaźnik BMR: 1671 kcal
Aby utrzymać wagę: 2882 kcal, 15% białka: 432 kcal = 108g, 55% węglowodanów: 1585 kcal = 396g, 30% tłuszczu: 865 kcal = 96g

TEA: trening średnio trwa 75-80 minut,
więc 3 * 75 * 9 + EPOC(3 *( 5% z 1671 = 83,55) = 2108,55 / 7 = 301,22 kcal

1671 + 301= 1972kcal

TEF - 6-10% TDEE

NEAT - 700-900 kcal - ektomorfik( ze względu na: "Czy każdy ektomorfik jest bardzo szczupły? Nie. Reguła mówi, że ektomorfik jest przykładem szczupłej osoby. Jednak długotrwałe pomijanie odpowiedniego odżywiania może prowadzić do gromadzenia się tkanki tłuszczowej, szczególnie w okolicach brzucha. "

1972kcal + NEAT = 1972 kcal + 900 = 2872 kcal

2872 + TEF(10% z 2872 = 287) = 2872 + 287 = 3159 kcal

TDEE: 3159 kcal.

Co do dzienniczka muszę najpierw się dokładnie zważyć i zmierzyć, wtedy wszystko powypełniam i tutaj wrzuce. Dzięki za pomoc jak do tej pory!


Zmieniony przez - Januszozord w dniu 2017-06-19 12:35:48
Wysłana -
Odejnij więc od zapotrzebowania około 300kcal i obserwuj obwody ciała. Należy je mierzyć co 1-2 tygodnie rano na czczo.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź