SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak sobie zrobić fryzurę?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54211

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 234 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 3266
Ello

Dzisiaj sobie stwierdziłem, że dosyć "klapniętych" włosów, czas się wziąć w garść i je jakoś postawić . Nigdy nie stosowałem żadnego żelu itp. więc nie mam doświadczenia .

Nie chcę mieć efektu mokrych włosów, chciałbym mieć postawione kudły ale tak, żeby nie było widać że to jest zrobione za pomocą jakiegoś żelu czy coś.

Co polecacie?

Żel - Słyszałem że niszczy włosy? No i trzeba nakładać na wilgotne włosy (fryzjerka mi powiedziała że jak się nakłada na suche to się pory na skórze głowy zatykają i potem włosy wypadają)... Do tego chyba po nałożeniu żelu trzeba rozczesać włosy, żeby włosy nie wyglądały "mokro"?

Pianka - O tym niewiele słyszałem. Tylko tyle, że trzyma włosy gorzej niż żel, ale nie niszcz włosów...

Wosk - Raz usłyszałem żeby ktoś sobie woskował włosy? O co chodzi?
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 933 Wiek 43 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3035
Jak w Twoim opisie, powolutku, metodą prób i błedów i "do celu" , swoją drogą. Do nieładu nie polecam żeli i brylantyn, a te wszystkie kremy sa dobre, wyglądają naturalnie i nie widac ich na włosach, a o taki efekt powinno chodzić.

Zmieniony przez - keval w dniu 2009-02-16 18:34:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 6994 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30419
ja najbardziej polecam trzy produkty: