SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Jak rosną kaptury?

Wysłana -
Cześć! Jak rosną kaptury? Dokładnie chodzi mi o to czy na początku rozrosną mi się od szyji znaczy na górzy, czy jednak od dołu, bardziej od barków?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
miesnie kapturowe, czyli czworoboczne zbudowane sa z 3 aktonow, które mozna rozbudowywac w sposób kierukowy, wykonujesz ruchy w nieco innej plaszczyznie ustawienia tulowia, wiec kwestia jak ukierunkujesz ruch tak bedziesz angazowal je do rozwoju
Wysłana -
To wiem. Chodzi mi tu a ten akton górny. Chodziło mi o to czy urośnie na początku od strony barków (z dołu) czy bardziej od szyi?
Wysłana -
to juz zalezy od genetyki
Wysłana -
Tez wpływ mają przyczepy mięśniowe jak dany mięsień jest zaczepiony, wady postawy.
Wysłana -
akurat przyczepy kazdy z nas ma takie same:)


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-04-09 23:07:24
Wysłana -
Ale nie koniecznie tak samo zaczepione.
Wysłana -
jak nie beda tak samo zaczepione, to nie beda spelnialy swojego zadania biomechanicznego i bedziesz niepelnosprawny
Wysłana -
TomQ-MAG
miesnie kapturowe, czyli czworoboczne zbudowane sa z 3 aktonow


Tan na marginesie. Kaptury. Często pomijane a tak ważne zbudowane z 3 aktonów i to świetnie wygląda. Jakie ćwiczenie wg was jest najlepsze na kaptury i będzie pobudzało do pracy możliwie największą jego część ?
Wysłana -
No dobra takie same są przyczepy ale jeden moze być krótszy wyzej ciut nizej zaczepiony, jak w katce jeden ma po srodku dołek inny nie.
Ja obecnie nie trenuje kapturów, dobry będzie tu np MC, niektórzy nie potrafią się przez szrugsów obejść
Wysłana -
zagur32
TomQ-MAG
miesnie kapturowe, czyli czworoboczne zbudowane sa z 3 aktonow


Tan na marginesie. Kaptury. Często pomijane a tak ważne zbudowane z 3 aktonów i to świetnie wygląda. Jakie ćwiczenie wg was jest najlepsze na kaptury i będzie pobudzało do pracy możliwie największą jego część ?


Jeśli chodzi o górę to wszelakie wersje szrugsów dobrze działają choć są jak dla mnie zbędne w treningu. Jak ktoś potrafi wykonywać ćwiczenia typu high pull czy zarzut są świetne do budowy tej partii. Środek i dół to wszelakie wersje wiosłowań w różnym nachyleniu.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź