SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przybrać na wadze?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 58017

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 913
Witam. Mam 177cm wzrostu, 65kg wagi, 23lata i spory problem, w żden sposób nie mogę przybrać na wadzę od kilku lat. Zrobiłem w domu niedawno sobię skromniutką siłownię, ćwiczę od kilku miesięcy, pływam ok.1 godz.co najmniej raz w tygodniu od kilku lat ale efektów żadnych! Chciałby zacząć brać jakieś odżywki ale nie brałem jeszcze żadnych i nie wiem co będzie dla mnie dobre. Szczerze mówiąc jem bardzo mało ale apetytu też nie mam(prowadzę dość stresujący tryb życia). Będę niezmiernie!!! wdzięczny za pomoc.(ew. jakiś plan treningowy- "siłownia"narazie skromniutka: sztanga 10kg, obciążenie w sumie ok.50kg i 10kg hantla ). Z góry bardzo dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5684

hehehe ale mi tu pachnie banem dożywotnim


na IP
bo konto świeże

Zmieniony przez - twój stary w dniu 2008-05-14 20:00:55

Zmieniony przez - kreatyniaż w dniu 2008-05-14 20:01:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jezeli chcesz utyc, musisz duzo jesc. Ponizej zamieszczam moja propozycje diety. Potraktuj to jako plan minimum:

sniadanie: 100-150g platkow owsianych + 0,5l mleka, 2-6 bialek, 1 banan

II sniadanie: 200g pieczywa (najlepiej ciemnego), 100g szynki np. z indyka + salata,pomidor,ogorek etc.
jablko