SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak poprawić kondycję praktycznie od zera

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1516

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1189
Witam, mianowicie popelnilem taki bląd, że od klasy 1 gimnazjum (jestem w 3 technikum) całkowicie olewałem sobie wfy i jakiekolwiek inne formy ruchu (czasem zdarzalo sie pojeździć na rowerze albo pograć w coś) i mimo, że ćwiczę od roku na siłowni to moja kondycja i ogólna sprawność kuleje. Chcę poprawić koordynację ruchów i kondycję ponieważ od stycznia będę trenowal sztuki walki i jak najlepiej to poprawić? Samo bieganie w dni nietreningowe wystarczy czy może coś jeszcze?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
możesz przejść na trening obwodowy i kondycja się powinna poprawić
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
Na początek trening siłowy (może być obwodowy) + aerobowy natomiast trzeba zwrócić uwagę na to żeby intensywność była stopniowo zwiększana , szybko poczujesz poprawę
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1189