SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Jak połączyć te treningi????

Wysłana -
Witam. Pytanie odnośnie połączenia treningów na siłowni z tymi na świeżym powietrzu drazki,poręcze itp. Tylko że muszą być one w ciągu jednego dnia ze względu na pracę co drugi dzień od 8 do 22. Znajomy podpowiedział mi coś takiego-Jak robisz załóżmy rano klatkę i Barki to wieczorem drążek bez dipow już bo Dipy zrób rano na silce, następny dzień np nogi rano a drążki wieczorem, a 3 dzień plecy + martwy a wieczorem pompki, Dipy, już bez drążków bo plecy i tak dostaną. I żebym małe partie biceps i triceps robił na drazkach i poreczach. Co wy na to????

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Pakuj tak jak lubisz i jak się czujesz.

Po jakimś czasie sam zauważysz i poczujesz,co zmienić i czy dobrze działa.
Wysłana -
A jak wygląda trening na siłowni a jak na wolnym powietrzu ?
Wysłana -
No siłownia to standard wolne ciężary. A na powietrzu to pompki całym ciałem na poreczach,dipy, podciagania itp
Wysłana -
A nie mozesz dipów i podciągania wpleść w plan treningowy na siłowni
Wysłana -
Dipy robie w dzień klatki a podciagania jakos lepiej mi wchodzą na świeżym powietrzu i robie je częściej. A co z małymi partiami??? Biceps i triceps tylko na powietrzu? Kolesie którzy zajmuja się kalenistyka maja fajne łapy i to bez siłowni
Wysłana -
Dla mnie trochę bez sensu rano ćwiczyć na siłowni a później męczyć się na drązkach. Nie lepiej robić trening siłowy naprzemienne z kalisteniką ?
Wysłana -
Kolega Ci dobrze doradził: normalne że jeśli na siłowni robiłeś ruchy push to już dipy na powietrzu odpadają bo dublujesz ćwiczenie

Osobiście bym jednak robił wszystko na jednej sesji: sztanga i kalistenika, bez sensu dzielić to na osobne treningi, przecież to wszystko się uzupełnia.

Kolesie od kalisteniki robią 10x bardziej złożone ruchy niż klasyczne podciąganie i dipy więc dają tym łapom większy bodziec.

Zanim nauczysz się robić muscle upy, flagę, wagę przodem i tyłem, pompki koreańskie i inne bardziej zaawansowane figury ćwicz ramiona ze sztangą, hantlami i na wyciągach. Po prostu nie katuj ich przesadnie i tyle
Wysłana -
Mnie to osobiście nie męczy czuje sie spoko po takich dwóch treningach dziennie. Zakwasy bardzo czuć... Ale jeśli bedzie dobry efekt to mogę robić na zmianę dzień siłka - dzien przerwy- dzień drążki-dzień przerwy
Wysłana -
właściwie przy takim modelu treningu to aż takiego znaczenia nie ma bo siłą rzeczy nie da się nastawić na jakąś specjalizację typu masa, czy siła, jest to bardziej ogólny rozwój... i jak Masti na samym początku zauważył, dobrze byś to w pewien sposób przetestował i ułożył wedle tego jak ciało zareaguje i jak wobec tego polubisz...
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź