SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak by tu przytyć :(???

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2847

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 110 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 593
Witam wszystkich! Pewnie nie raz był ten temat już przerabiany... ale mam pare pytań... Jestem dosyć szczupły, mam już taką głupią przemiane materii że by przytyć musze żreć cały dzień, a i tak wystarczy pare dni (np. jakiś wyjazd) żeby spaść spowrotem :(... Czy są jakieś środki na przybranie na wadze? Można coś takiego kupić (i gdzie)? I czy przez to (ćwicząc na siłowni i biegając) nie strace rzeźby (bo tą mam ok :)? Jestem troche zielony w tych klimatach więc bądźcie wyrozumiali :). Zwykłe jedzenie nie za wiele mi chyba da ale jakieś rady w tej dziedzinie też z chęcią posłucham :). No to chyba tyle... Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 82 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 20217
Poczytaj sobie : https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=29058&forum_id=10&t_orig=8345&forum_title=Od�ywianie&M=Fałsz&S=Prawda 
Z racji przemiany mozesz kupic gainera czyli odzywke bialkowo-weglowodanowa i popijac to zawsze kiedy nie masz czasu na posilek. Jesli do takiej przemiany jaka masz dodajesz jeszcze bieganie to doprawdy ciezko bedzie Ci cos przybrac. Pozdrawiam

A great flame follows a little spark
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 110 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 593
Aaa... zapomniałem! Sterydy raczej nie wchodzą w gre :)...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista