SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

Jak brac kreatyne w kapsulkach?

Wysłana -
Witam! Tak jak w temacie chce sie dowiedziec jak brac kreatyne w kapsulkach w poszczegolne dni treningowe i nietreningowe? Zalezy mi wylacznie na kapsulkach takze opis stosowania w proszki nie bedzie mi potrzebny. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Wysłana -
Kreatyna czyli kwas β-metyloguanidynooctowy (chem. C4H9N3O2) jest organicznym związkiem chemicznym, który zawiera elementy strukturalne guanidyny i kwasu octowego, występujący głównie w mięśniach i ścięgnach.
Suplementacja kreatyną powoduje zwiększenie poziomu fosfokreatyny w mięśniach i tym samym zasila rezerwy energetyczne tkanki mięśniowej. Jednocześnie dochodzi do zwiększonego uwodnienia komórek, co z kolei zwiększa nasilenie tempa przebiegu syntezy białek, powodując przyrost masy mięśniowej, a także zahamowanie aktywności enzymów proteolitycznych – rozkładających białka mięśniowe. Kreatyna jest więc substancją działającą anabolicznie i ergogenicznie oraz antykatabolicznie.

Na rynku suplementów można znaleźć następujące formy kreatyny: jabłczan, monohydrat, cytrynian, ester etylowy, azotan, chlorowodorek, glukonian, α-ketoglutaran i orotan.
Powyższe formy różnią się między sobą zawartością czystej kreatyny.
Występują w formie kapsułek, proszku bądź płynu.

Najczęściej spotyka się następujące metody przyjmowania kreatyny:
-z fazą ładowania, przyjmując dziennie ok. 0,3g kreatyny na kg masy ciała przez 2-3 dni i następnie zmniejszyć dawkę do 2-5g na dobę (faza podtrzymania);
-stała dzienna dawka kreatyny, wynosząca od 5-10g.
Kreatynę stosuje się cyklicznie, a więc przez określony czas, po którym robi się przerwę w suplementacji. Przyjęło się, że optymalnym czasem stosowania kreatyny jest okres od 4 do 8 tygodni, po których następuje miesięczna przerwa.
Kreatynę warto przyjmować w mniejszych porcjach (dzienną dawkę należy podzielić) wraz z posiłkami węglowodanowymi i uznaje się, że najlepsza pora na przyjęcie suplementu to posiłki okołotreningowe. W dni nietreningowe - z obojętnie którym posiłkiem, w którym występują węglowodany.

W zależności od produktu, należy tak przeliczyć ilość kapsułek, żeby jedna dawka wynosiła ok. 5g kreatyny.

Ranking: http://www.sfd.pl/rankingSuplementow.html?category=112

Sklep SFD: http://www.sfd.pl/sklep/Kreatyny-k112.html

Do poczytania:

http://www.sfd.pl/Jaka_kreatyna_najlepsza_-t155324.html
http://www.sfd.pl/KREATYNA__wszystko_chyba_-t181016.html
http://www.sfd.pl/jak_dlugo_mozna_brac_kreatyne_-t12906.html


Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A te kapsułki to jakie sa?:D bo słowo kapsułka za duzo mi nie mowi:)
Wysłana -
DT:5g rano 5g po trenie
DNT: 5g rano

oblicz sobie ile ci potrzeba kapsułek na 5g
Wysłana -
1 kapsułka zawiera Monohydrant Kreatyny - 920 mg


czyli trzeba 10 kapsulek dziennie ?? :O
Wysłana -
Wysłana -
No 10 niestety tak ot bywa:)
Wysłana -
a jaka kreatyne sugerujecie?
chodzi mi o firme :)
a znalazlem taka ze : 900 kap OLIMPU kosztuje 105 zł a 300 kap w sklepie 50 zł. Nie wiem czy te 900 kap nie bedzie jakies oszukane bo jak dla mnie jest za tanio.
Wysłana -
http://www.sfd.pl/Małe_porównanie_kreatyn_by_Remik-t442444.html

uzyj opcji szukaj
Wysłana -
Remik fajnie masz profil wypełniony xD
Wysłana -
ostatnio rozmawialem z typami ktorzy brali kreatyne i stwierdzili ze najlepiej oplaca sie brac 4 tab po treningu bo te przed treningem nic nie daja i tylko szkoda tabletek.
Wysłana -
Witam mam 15 lat chodzę na siłownię 2, 5 miesiąca ważę 73,0kg wzrost to 170 cm, ale jeszcze przed chodzeniem na siłownię chodziłem do dziadka w wiciskałem na ławcę. I chantelkami noto ogólnie można stwierdzić że chodzę około 3 miesięcy na siłownię i teraz se tak pomyślałem że kupił bym se kreatynę czy w moim wieku i wadze i wzroście mogę brać kreatynę.

Pozdrawiam.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź