SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaką ławkę kupić?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3882

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229
Jestem amatorem, proszę o pomoc w doborze ławki. Dodam że ważę 78kg, jestem chudy i mierze 186cm oraz mam kurzą klatkę czy jakiś zanik mięśni po prostu porażka. A więc jakiś dużych ciężarów ja nie będę wyciskał jednakże potrzebuję coś stabilnego i sprawdzonego. Wypatrzyłem taką ławkę:

http://www.marbo-sport.pl/product-pol-16073-Lawka-pod-sztange-LS7849-HMS.html#tabs_58676

Proszę o jakieś komentarze i pomoc. Czy ta się nadaje? Czy coś lepszego polecacie? Jak tak to co?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
takie ławki się nie nadaja, jesteś wysoki będziesz na takiej ławce się męczył, kup zwykłą ławkę i stojaki osobno do tego

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229
Ale ja nie wiem co to jest zwykła ławka , napisz coś więcej. Czemu mam się męczyć na tej drogiej ławce i jest stabilna jest napisane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2259 Napisanych postów 2195 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25570