SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ja chcę mieć taki brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9
Z góry przepraszam jeśli ktoś już pisała na taki temat.
A więc mam płytkę ja Chcę mieć taki brzuch i chciałabym zacząć ćwiczyć nie na siłowni lecz w domu nie jestem zadowolona ze swojego ciała na dzień dzisiejszy a chciałabym ładne mięśnie brzucha i w ogóle ogólnie ładną rzeźbę, ale najbardziej zależy mi na brzuchu. Na tej płycie są dwa programy zaczne od pierwszego. Chcę też ćwiczyć cieżarkami żeby mieć nie tyle smukłe ramiona co chcę mieć w nich siłę. Piszę z pytaniem czy na brzuch te ćwiczenia wystarczą i co jeszcze robić żeby było jak najlepiej. Aha słyszałam o metodzie bandaż folia-na brzuch, działa ona ???? Mam jeszcze wiele pytań bo jestem narawdę początkująca :) Ale to te najważniejsze!! Z góry dziękuje za odpowiedź
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 2023 lat Przeczytanych tematów 0
Polecam ci dołączyć do brzucha ćwiczenia na pośladki, możesz kupić sobie płytke z serii "chce mieć takie pośladki". Ogólnie najlepszym sposobem na stracenie tłuszczyku nie wspominając o diecie jest zapisanie sie do jakiegoś klubu i chodzenie zarówno na jaki kolwiek "fitness" a do tego ćwiczenia na przyrządach czyli normalnia na atlasie itp. Ale troche samozaparcia i zacznij jak chcesz powoli od I planu na brzuch i go przedłużaj, rób więcej powtórzeń niż jest w filmie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący