sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź

Isoactive jakośc.

Wysłana -
Mój przełożony cały ten tydzięń był na urlopie, mam nadzieję, ze przyszły tydzień da nam odpowiedź
Wysłana -
tutaj 'test' isoactive o smaku grejpfrutowym. Piana była minimalna, ale zniknęła pare sek. po otworzeniu shakera











Wysłana -
Właśnie przy okazji fotki opakowania. Bo sam chciałem wstawić. Czy zmieniliście opakowania? Chodzi mi o to , że kiedyś jak był np. pomarańczowy smak to był rysunek pomarańczy. Teraz go nie ma. Czy to jakieś niedopatrzenie czy zmieniliście jednak opakowania?
Wysłana -
Z działu kontroli jakości: "W laboratorium produkt został sprawdzony. W prochu brak "czarnych paprochów” jakich obecność wspomniano na portalu, po rozpuszczeniu na powierzchni roztworu nieznaczne ilości małych czarnych punktów pochodzących z ekstraktu nasion guarany. Proszę o podanie daty ważności saszetek co do których klienci mają zastrzeżenia."
Wysłana -
No w porządku odpowiedź jest i to się chwali ale porównując skład nazwijmy to poprzednich saszetek z tymi nowymi w których nie występowały te paprochy skład w tabelce na opakowaniu się nie zmienił. Więc coś zmieniono w składzie? Zwiększono ilość ekstraktu nasion guarany? Bo jak pisałem poprzednie się nie pieniły. Oczywiście nie mam starych saszetek ale termin był długi bo kupuje minimum rok ważności.



Zmieniony przez - kibicgd w dniu 2015-06-30 17:23:08

Zmieniony przez - kibicgd w dniu 2015-06-30 17:23:45
Wysłana -
Możliwe, że po prostu guarana w tej partii pochodziła od innego dostawcy aniżeli ta w "starych"
Wysłana -
Czyli była gorszej jakości ?
Wysłana -
mogła być zbierana w innym stanie dojrzałości, delikatnie inaczej suszona lub po prostu mieć inny fenotyp
Wysłana -
Spoko dorwałem Waszego handlowca ;) Wiem brzmi groźnie ale było spokojnie ;) Coś też gadał o guaranie i generalnie o jakości Waszych produktów więc jestem w stanie to przyjąć jako prawdę :) Dzięki, że wykonaliście swój obowiązek i udzieliliście odpowiedzi. Pozdrawiam :)
Wysłana -
Staramy się dbać o konsumentów!
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź