SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Irracjonalny problem z siłą

Wysłana -
Chcialbym powrocic do tematu:

"Witam... Na poczatku prosze o wyrozumialosc dla mojego postu, poniewaz wyjasnilem wszystko nie w aspektach terminologicznych, lecz łopatologicznych..:)

Cwicze juz troszke, na poczatku rok na silowni (ale raz w tygodniu), pozniej rok przerwy i znowu jakies pol roku ale troszeczke bardziej intensywniej, ale za to w domu...mam problem z sila..

Otoz przypusmy ze dochodzi do wyciskania sztangi (waze 83kg, biceps 31, klatka 94) i nie moge wycisnac przez ten caly okres wiecej niz 40-45kg. Wszyscy kumple sie dziwia, nawet slabiej zbudowani ode mnie moga podnosic bez problemu 50-60kg. Tak samo z pompkami, moge zrobic tylko z 2 a na drazku tez moge podciagnac sie ledwo 2 razy...Co moze byc tego przyczyna?
Dodam tez ze mam bardzo slaby kregoslup i zbytnio nie moge niczego ciezkiego dzwigac bo od razu strzelaja mi korzonki, zadnej dziewczyny tez na rece nie moge podniesc bo od razu trzesa mi sie rece i opadam z sil :)

Czy potrzebowalbym jakas odzywke na sile?

Teraz mam 3 miesiace wakacji wiec chcialbym przez ten okres troche pomachac ciezarami, chcialbym zaczac przyjmowac jakies suplementy tylko najlepiej firmy Trec bo widze ze sa dosyc tanie."


Dziekuje ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Hm .Wage masz odpowiednią ,jeżeli ci trzeba odżywek to tylko białkową .

Przyczyna tkwi najprawdopodobniej w złym treningu i złej diecie .
Chociaż w twoim wypadku dieta nie ma aż takiego dużeo znaczenia .

Proponuje ćwiczyć 3 razy w tygodniu na siłowni ,jeżeli możesz

Poniedziałek :
Klata -Wyciskanie na ławce płaskiej 4 serie (progresja 12-8 powtózeń)
-Wyciskanie na ławce skośnej głową w góre 3 serie (progresja 12-8 powtózeń)
-Wyciskanie na ławce płaskiej głową w dół 3 serie (progresja 12-8 powtózeń)
- Rozpiętki 3 serie 12 powtórzeń
Biceps -Na modlitewniku sztangą wąsko 4 serie po 12 powtórzeń
-Stojąc sztangą szeroko lub sztangietkami 4 serie po 12


Wtorek : Wolne

Środa :Plecy
Martwy ciąg 4 serie progresją 20-15 powtórzeń
Ściąganie drążka do karku 4 serie 12-8 powtórzeń
Wiosłowanie sztangą lub sztangietkami w opadzie tułowia 3 serie po 12 powtórzeń
(tu jescze jakieś ćwiczenie ,3 serie)

Triceps :Na wyciągu wąsko 4 serie po 12-8 powtórzeń i 4 serie 12-8 powórzeń szeroko

Czwartek : Wolne

Piątek : Barki
-Wyciskanie sztangi za lub przed głowy 4 seie 12-8
-Podciąganie sztangi wzdłoż tułowia do brody 4 seir po 12-8
-sztrugsy 4 serie po 12-8
-wzniosy sztangielek bokiem 4 serie po 12-8 powtórzeń

Nogi : Wspięcia na palcach ,wyprosy nóg na maszynie ,wyciskanie nogiami oraz takie ćwiczenie gdzie trzeba piętą dotknąć pośladków (na maszynie) wszysto po 4 serie ,powótrzeń 12-8



Dieta : Musisz jeść dużo białka .Około 150 gram dziennie .Najwięcej białka mają :twaróg ,tuńczyk ,piersi z kurczaka (wszystko mięsa w zasadzie)

Po szczegóły do działu odżywianie .
Wysłana -
Witam!
Dziekuje za przedstawiony trening...Niestety w mojej miejscowosci nie dysponuje silownia (moze to wyda sie smieszne), wiec jestem zmuszony cwiczyc w domu... Z gory mowie ze nie chce cwiczyc bardzo obcazajaco...

Kiedys bralem bialko i pamietam ze od tego cholernie waliło mi raz serce (bo w ten sam dzien pilem potem alkohol)

Dodatkowo moge powiedziec ze mam bardzo duzy brzuch (i on wazy moze z 10kg), a ja sam wygladam na ok 70kg...

Pozdrawiam
Wysłana -
Białko z alkoholem nie ma nic wspolnego, to tak jakbys zjadl kurczaka popil browcem i bilo ci serducho Kup sobie jakiegos gainera, uloz sobie dietke z wysoka iloscia weglowodanow i bialeczka, cwicz 3 razy w tygodniu (nawet w domu), niech ci ktos pomaga w podciaganiu sie zeby serie mialy te 8 powtorzen.
Wysłana -
Ok ale dokladnie, mozesz powiedziec jakiego gainera polecasz? jakiej firmy? (preferowalbym cos tanszego z Treca)

Czy jezeli mam duzy brzuch to czy ten brzuch nie powiekszy sie jeszcze bardziej?

Pozdrawiam
Wysłana -
fajny gainer z treca hmmmmmm Mass xxl 2kg 59 zl a 3 kg chyba 84 zl .
Wysłana -
Co do siły to sprawa jest dość skomplikowana. Na początek proponuję zrobić sobie badania dot. sprawności kręgosłupa (RTG i ew. USG), układu nerwowego i sprawności działania nadnerczy (to w przypadku, gdy podczas podnoszenia ciężaru podnosi Ci się bardzo mocno ciśnienie tętnicze).
Są ćwiczenia nie obciążające kręgosłupa. Nalezy wykluczyć ćwiczenia stojąc, lub siedząc bez oparcia. Dobre będą różnego rodzaju wyciskania leżąc, tylko niestety gross ćwiczeń odpadnie. Dieta też jest bardzo ważna - to przecież dzięki niej osiągniecie sukces. Też kiedyś ćwiczyłem samym gryfem na klatkę, a w bicepsie miałem 32 cm. Głowa do góry. Powtarzam - najpierw się zbadaj, później do dzieła! Pozdrawiam.

Zmieniony przez - HEVA w dniu 2004-07-02 10:21:30
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź