SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Interwały

Wysłana -
Cześć, jestem aktualnie na redukcji i chciałbym zacząć robić po treningu siłowym interwały typu ''HIIT'' na bieżni, jednak do stadionu na której jest bieżnia mam jakieś 25 minut drogi od siłowni więc czy byłoby ok gdyby wyglądałoby to mniej więcej tak, na około 11:00 idę na trening---->kończę około 12:30---->około 25 minut idę na stadion, rozgrzewam się i zaczynam interwały i potem wracam do domku i jem jakiegoś kurczaczka, zastanawia mnie to czy może być tak długa przerwa pomiędzy treningiem na siłowni a treningiem na bieżni czy jednak lepiej przestawić to na jakąś inną porę dnia, czekam na odpowiedź, pozdro


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 01:53:31
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wybrałem przez przypadek zły temat działu ale chyba nie da się już tego zmienić ;/


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 01:55:25
Wysłana -
nie wiem czy jest sens iść 25 min i robić interwały w czasie tych 25 min mozesz je już zrobić, nie muszą być na bieżnie
Wysłana -
Osobiście robiłbym interwały w dni wolne od treningu silowego, który jakby nie patrzec też jest interwalem. A zatem nie ma sensu dublowac rodzaju wysiłku. Zrob w osobny dzien zeby nakręcić metabolizm.
Wysłana -
Dzięki panowie, w takim razie będę robił w dni w których nie mam treningu na siłowni czyli wtorek-czwartek-sobota
Wysłana -
Mam jeszcze jedno pytanie, myślicie, że dla osoby która zaczyna z tym rodzajem treningu będzie ok seria typu: 10s sprintu/30s truchtu x6?


Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 21:11:54
Wysłana -
https://potreningu.pl/articles/4524/krol-plazy-ostre-ciecie--tluszczu/page/2

mozesz się tym posiłkować

Sesja mieszana może wyglądać następująco:

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
rozruch – bieg 5-7 minut (bieg spokojny, umiarkowane tętno)
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia (szybki bieg lub sprint), 45 sekund odpoczynku (np. trucht)
3-5 interwałów 15 sekund przyspieszenia, 30 sekund odpoczynku
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia, 15 sekund odpoczynku
bieg stałym tempem przez 15-20 minut

lub

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
200 m na 60% możliwości,
150 m na 80% możliwości,
100 m na 90% możliwości,
50 m na 100 % możliwości,
Całość powtórz trzy-czterokrotnie,
Jeżeli starczy energii – pobiegaj stałym tempem przez 15-20 minut (np. w tempie 5 minut na 1 kilometr),
Wysłana -
fixfoxfaxfux
Mam jeszcze jedno pytanie, myślicie, że dla osoby która zaczyna z tym rodzajem treningu będzie ok seria typu: 10s sprintu/30s truchtu x6?



Zmieniony przez - fixfoxfaxfux w dniu 2018-07-11 21:11:54



Powinno byc ok. Jesli będzie za lekko to zrób x10.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź