SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Intermittent fasting: korzyści i kontrowersje

Wysłana -
Panowie a jak z crossfitem na czczo? Teraz mam redu na IF. 3xweek siłowo gdzie kcal mam na zero wysoko białko i węgle. I mam 4 dni w ty gdzie mam tłuszcze i białko wysoko i bilans kcal na -300. A dwa dni bym chciał poświęcić na cross( 2 pozostałe dni to wyjazd na studia). I chcę się dowiedzieć czy mogę cross dorzucić 2xweek i czy czerpać wtedy energię z ww i b czy dalej z tłuszczy i białka? I czy dać też w te dni na zero kcal?
Wysłana -
Moje zdanie w tym temacie jest proste - unikamy ćwiczeń bardzo obciążających organizm.
IF - można dzielić na cykle np. pn, śr, pt - jednak efekty nie będą tak szybkie.
Tu pytanie na ile zakładasz czasu cel.
Pamiętaj o jednym - organizm jest osłabiony na IF więc takie harowanie spala mięśnie i nie jest wskazane.
Wysłana -
Dzięki Krav zostanę tak jak jest teraz :)
Strona 7 z 7
Dodaj odpowiedź