sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Intermitten fasting - co zrobić, żeby post przynosił efekty?

Wysłana -
Załóż w tym dziale.
Wysłana -
kuba_n
m4g1k
Właśnie o to mi chodzi, że nie wiem gdzie. W sumie to jedna osoba poleciła mi założyć osobne tematy do treningu, suplementacji i odżywiania, a ja wolałbym powiązać te tematy. :)

A od razu pytanie mam: co sądzicie o mięsiwach w słoiku, takich jak ma Biedronka? W moim przypadku ma to iść z dietą LC.


ło matko
aleś wymyślił


a może jakoś rozwiniesz swoją wypowiedź? W makro mi to pasuje, bo ma znikomą ilość WW i niewielki procent tłuszczy nasyconych, ale chodzi mi bardziej o skład. :)

2.
Czy można manipulować godzinami, w których kończymy ucztę? Czy jak określamy się na 16/8, to tego musowo należy się trzymać? Chodzi mi o to, że czasem skończę jeść o 21, czasem o 23, ale tak czy siak rano nie czuję się głodny i mój post może trwać od 15 do 18 nawet godzin. Są jakieś badania, opinie, mówiące o tym czy organizm lubi być tak trzymany w niepewności, czy potrzebuje stabilności?


Zmieniony przez - m4g1k w dniu 2016-04-02 10:14:46
Wysłana -
Proszę o jakąś pomoc co do powyższego postu i mam kolejne pytanie:

Mój okres uczty to godziny 14-22, przed pierwszym posiłkiem szybki trening interwałowy, pierwszy posiłek białkowo-tłuszczowy, drugi posiłek to więcej węgli, następnie trening lub treningi.Sprawdza się to w tygodniu, gdy treningi zaczynam po 17, ale gubię się w niedziele, gdy mam mecz przed południem. Czy i co wtedy jeść? Boję się podejść do meczu całkiem na sucho, bo 90 minut biegania za piłką to nie byle tabata. ;) Ostatnie dwa tygodnie na półtorej godziny przed meczem spożywałem koktajl białkowo-węglowodanowy, a dalej normalnie do 22. Skracać okres uczty w niedzielę?

Druga rzecz tyczy się węgli przed meczem. Dniówkę mam ustawioną na max 150g, a czytałem, że przed meczem powinno się ich podać nawet 300g (wersja hardkorowa).


Zmieniony przez - m4g1k w dniu 2016-04-13 15:29:55
Wysłana -
Siema Panowie mam szybkie pytanie. Planuje po powrocie z urlopu wejść na 6 tyg redu na IF. Nie lubie robic cardio zbytnio chciałem skupić się na samej siłówce ewentualnie jakiś interwał. Ogólnie zainteresował mnie program 2 X ME. Program ten opiera się na IF Z TYM że u mnie ciężko byłoby zrobić posty w okolicach 6-8 godzin. Cwiczę z rana potem od razu praca wracam wieczorem . Optymanie byłoby mi zrobić okno żywienia 7-18/ Dałbym wtedy 4 posiłki w 11 godzin .Nie lubie ćwiczyc na czczo. Po prostu mam wtedy spadki mocy trening nie jest tak wydajny siłowow itp. Czy taki schemat wpisuje się jeszcze w ramy IF??
Strona 67 z 67
Dodaj odpowiedź