Chciałbym się dowiedzieć cokolwiek na temat przesyłki numer 28639.
Zamówiłem towar w niedzielę i w tym samym dniu pieniądze zostały wpłacone więc wszelkie potwierdzenia na pewno dotarły.Kupując drogi sprzęt u konkurencji naprawdę zaskoczył mnie kontakt z obsługą tutaj jakoś tak klient ma się martwić o towar a nie firma o klienta.Nie daję plusa,nie daję minusa ale wydaje mi się że powinienem otrzymać maila z informacją kiedy otrzymam sprzęt.Poprzez kontakt z mojej strony przez gg otrzymałem info ,że może do końca tygodnia paczka zostanie wysłana.Jednak czytając opinie na forum (juz po zakupie) widzę ,że takie "może" czasem trwa...Wybrałem firme MARBO by sprawdzić jej usługi i chciałbym by pozostało dobre wrażenie i chęc dalszej współpracy. Dodam że u konkurencji kontakt z klientem jest na najwyższym poziomie i wysyłki są realizowane w tempie przyspieszonym.Cała moja transakcja trwała dwa dni:). Mam nadzieje że nie będę musiał czekać całego tygodnia by wysyłka została dopiero nadana.Opinia po otrzymaniu sprzętu będzie stanowiła jedną z pozytywnych gwiazdek w rankingu walki o klienta,a znajdzie się w świecie internetu gdzie każdy chętny zakupów będzie mógł jej zaczęrpnąć.
Pozdrawiam i czekam na informacje.