SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Ilość serii i powtórzeń na masę, poprawienie

Wysłana -
Witam, chciałbym się doradzić w sprawie treningu na masę, do tej pory robiłem tak, że ćwiczyłem każdą partie ciała oprócz nóg dwa razy w tygodniu mocnymi treningami ale efekty mizerne, postanowiłem robić tak:
Poniedziałek - klata + triceps (lekki trening)
Wtorek - biceps + plecy (lekki trening)
Środa - wolne
Czwartek - klata + triceps (ciężki trening)
Piątek - biceps + plecy (ciężki trening)
Sobota - nogi

Rozpisałem wszystko tak aby dane grupy mięśniowe nie kolidowały ze sobą i dobrze się regenerowały, ponieważ pomiędzy Poniedziałkiem a Czwartkiem jest mniej czasu na regeneracje, więc trening lżejszy, a reszta analogicznie. Mam pytanie odnośnie ilości serii i powtórzeń w treningu na mase. Do tej pory robiłem tak np. klata:
-rozgrzewka,
-ławka płaska 3x12 55kg(na klate na raz wezme 85kg),
-ławka plusowa 3x12 40kg, rozpiętki 3x12 40kg (maszyna),
-wypychanie na maszynie siedząc (nie pamiętam jej nazwy) 3x12 60kg
-pompki 3x10

biceps:
-rozgrzewka
-ugnianie ramion na sztandze prostej 5x12 15kg
-uginanie na maszynie siedząc 5x12 40kg
-uginanie ramion na wyciągu z linką 5x12 25kg

Wyżej są przykłady cięższego treningu. Co zmienić? Przyrosty są ale bardzo małe, dieta jest, kreatyna 5g przed i po treningu jest. Czekam na sugestie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zapomniałem, 18 lat 187cm na siłowni 3 miesiące, ale wczesniej robiłem pompki w domu i hantle regularnie.
Wysłana -
Ja bym proponował zróżnicować trening tj. założyć sobie główny bój na każdym treningu i go robić w zakresie 3-5powtórzeń a ilość powtórzeń w akcesoryjnych sukcesywnie zwiększać.
Wysłana -
Proponuje FBW oparte na samych podstawowych bojach.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź