SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile godzin wykupić z trenerem personalnym, jeśli jestem zupełnie początkujący?

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 9266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1872
Ile, według was, powinienem wykupić godzin z trenerem, jeśli w przyszłości chciałbym samodzielnie chodzić na siłownię? Chodzi raczej o pokazanie jak działają sprzęty i jak poprawnie wykonywać ćwiczenia.


Zmieniony przez - tomek977 w dniu 2017-08-01 11:09:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4063 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421
Tygrys_85
Prawda. Znajdź mi fizjo, co poprawi Tobie MC lub przysiad... :)


Są tacy ale to wyjątki.

Chociaż tym powinien sie zając ogarnięty trener. Fizjo niech powie gdzie są przykurcze i słabe partie, problemy z aktywacją.

„I would like to be the first man in the gym business to throw out my scale. If you don't like what you see in the mirror, what difference does it make what the scale says?„

Pilny student Vincea.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12028 Napisanych postów 160405 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234280
realnie z 10h w mojej opinii by sie przydalo zeby nauczyc sie minimum podstaw

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert