SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

IF godziny

Wysłana -
Staraj się trzymać stałych godzin.
Wysłana -
Nie musza byc stałe godziny postu IF w zalozeniu u mezczyzn powinien miec 16h postu i 8h jedzenia jezeli przedluzasz sobie powiedzmy post w pon -śr-pt do 20h a w pozostale masz 16 nie jest to problem.
Wysłana -
Właśnie mnie to pytanie nurtowało, bo jeśli chciałbym mieć okno jedzenia 4h i robiłbym przez 5 dni w tyg. od 20-24 a w 2 dni (czwartek i piątek) z powodu późnych treningów przesunął to na 21:30-1:30 to czy będzie to duża różnica? Długość głodówki pozostaje ten sam, tylko w te 2 dni(ale regularnie, co tydzień w te 2) godziny by się przesuwały. Przepraszam za chaotyczność, zaspany jestem :p

Zmieniony przez - Cisowianek w dniu 2013-07-12 02:25:47
Wysłana -
To nie będzie miało większego znaczenia.
Wysłana -
a ja mam pytanie dotyczące treningu i godzin. Zaczynam o 13a Kończę jesc o 21. Trening mam często ok 18 lub nawet później. Jak jedzenie rozłożyć? A raczej kalorie?
Wysłana -
Zjezd niewielki posilek, ok 20-25% dziennego zapotrzebowania przed treningiem (2-2,5h) i 75-80% w okresie po treningu.
Wysłana -
2 posilki bym chetnie zjadl przed treningiem. tj. o 13 i potem ok 15-16 zeby na 18-19 móc trenować. jak to zrobic?

Zmieniony przez - Boksero w dniu 2013-07-13 11:19:43
Wysłana -
Łamie to załozenia IF, wiekszosc zapotrzebowania 75-80% powinnismy jesc po treningu.
Wysłana -
a jakbym jadł od 15 i tu 1 posiłek, trenn 18-19 i do 23 reszta kcal, może być?

Zmieniony przez - Boksero w dniu 2013-07-14 11:18:01
Wysłana -
Moze ale o 15 zjedz 20-25% zapotrzebowania, reszta później.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź