SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

IF - prośba o pomoc

Temat przeniesiony z 'Odżywianie i Odchudzanie' przez: domer

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 23
Płeć m
Cel redukcja
Waga 75
Wzrost 170
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 15
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) siłownia/kickboxing
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) ok
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Siema
Chciałbym sobie wskoczyć na IF, żeby na wakacje się podciąć.
Problem mam taki, że studiuję i trening raz wypada mi o 10 rano, raz o 15 a raz o 17.
Ogólnie najbardziej pasowałoby mi okno żywieniowe 16 - 22. Ale po treningu trzeba zjeść posiłek nawet na if, tak, czy nie tak ?
No i teraz mając tak porozkładane w różnych godzinach treningi, nie wiem jak to ustawić.
Chyba, że można manipulować oknem tj, mając trening o 10 jesc od 12 - 18 a mając o 15 jeść od 17 do 23.
Liczę na Was :)!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dlaczego akurat IF?
Wysłana -
IF byłby fajną opcją, bo i tak często nie mam czasu zjeść, tylko właśnie ten posiłek potreningowy trochę rozwala mi tą koncepcje
Wysłana -
nie lepiej rozłożyć to normalnie na np 4 posiłki? nie widzę powodów stosowania tego typu sposobów żywieniowych.
Wysłana -
Wiesz, pasuje mi, bo nie mam już ani czasu ani ochoty robić sobie posiłków na zapas i liczyć jak kiedyś.
A na IF przyjde, zjem duży posiłek z miechem ziemniakami/kaszą surówką, potem drugi i mam kalorie nabite
I makro dobre. Tylko nie wiem, czy może tak być, że nie po każdym treningu jem,że tylko bcaa, a żarcie dopiero od tej 16 czy 18?


Zmieniony przez - fluent w dniu 2017-04-25 21:52:49
Wysłana -
Moim zdaniem śmiało możesz manipulować oknem, tak jak Ci wygodnie. Dla efektów redukcji i tak ważniejsza będzie łączna kaloryczność, tego co zjadasz (dopasowana do wysiłku - nie za mała, nie za duża), niż rozkład posiłków na godziny każdego dnia... Pozdrawiam.
Wysłana -
Okno przesuwasz pod godz trg i tyle
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź