SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

IF Zapotrzebowanie kalorii.

Wysłana -
Witam
Stosuje już jakiś czas IF , ale wydaje mi się , że źle obliczyłem zapotrzebowanie kalorii.
Ważę 86 kg , a mój wzrost to 180 cm
Trening siłowy wykonuje 5 razy w tygodniu , to tego czasami po treningu jakieś 30 min aerobów + 2 razy w tyg. siatkówka i w wolnym czasie (mniej wiecej 2-3 razy w tyg.) koszykówka.
Zapotrzebowanie jakie wyszło mi na redukcje to :2270
I tutaj pytanie : Czy dobrze policzyłem zapotrzebowanie kalorii?
Oczywiście chodzi o zapotrzebowanie do redukcji.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zależy jak się czujesz. Zależy czy podjadasz. Jak na moje oko to trochę za mało :) Jestem niższy, trening 3x w tyg miałem i jadłem tyle co Ty albo i więcej w dni treningowe.
Wysłana -
Jakiś wyjściowy poziom kalorii i tak musiałeś ustalić, dla każdego jest to inna wartość. To jaka jest różnica tego poziomu zapotrzebowania energetycznego od wartości, która pozwoli Ci redukować masę ciała zweryfikuje czas. Jak długo jesteś na takim deficycie kalorycznym? Jak zmieniała się waga od tego czasu?
Wysłana -
Zawsze lepiej zacząć redukcję od zbyt dużej ilości kcal niż zbyt małej. W Twoim przypadku ilość ta jest bardzo mała i ciężko już ciąć bo wejdziesz na ilości, na których redukują kobiety. Poza tym metabolizm zwolni Ci do takiego stopnia, że może być problem.
Wysłana -
Ja przy wzroście 176 i wadze 71 mam 2100 i widać po 3 tyg już naprawdę różnice w obwodach więc obserwuj swoje ciało i działaj sam , bo tylko sam możesz to zrobić.
Wysłana -
A jeżeli w tej chwili np. zaczne zjadać 2500 kcal to będzie to miało wiekszy sens niż pozostanie przy obecnej dawce ?
Boje się ,że waga pójdzie w górę.

Zmieniony przez - greenloadra w dniu 2013-07-17 19:10:58
Wysłana -
Nie koniecznie 2500 . Spróbuj sobie podbić do 2400 i tydzień potrzymaj jak Ci zacznie lecieć to super jak waga w górę to tnij kalorie wyliczaj makro . To nie jest proste ale nikt Ci nie powie jak :) Każdy organizm podobny a działa inaczej , Możesz być wrażliwy na węgle albo na tłuszcz wtedy musisz operować tymi makroskładnikami , Próbuj zwiększaj trening zwiększaj aeroby kombinuj . Nie jestem super znawcą ale ja jestem już prawie 3 tygodnie a wiesz mi jestem fatem zalany trochę bo to 13 % jest Ale widzę że waga stoi ale obwody klatki (która jest otłuszczona) i pasa spadają . To musi być twój wyznacznik obwody . Trzymaj Post licz kalorie i efekty muszą być :) Sorry że tak się rozpisałem ale Motywacja dla każdego musi być !
Wysłana -
a ile wynosi Twoja BMC ? ja obilczenia robił bym dla BMC bo BF nie potrzebuje kalorii :D
Wysłana -
co to bmc ? znam Bmi i bmr ale bmc ? :O

Edit : Już wiem :P 63 kg suchej masy ale nie będę liczył dla suchej masy bo wole zjeść więcej skoro i tak mi leci .

Zmieniony przez - JimiFrom Hell w dniu 2013-07-20 20:56:59
Wysłana -
domer
Zawsze lepiej zacząć redukcję od zbyt dużej ilości kcal niż zbyt małej. W Twoim przypadku ilość ta jest bardzo mała i ciężko już ciąć bo wejdziesz na ilości, na których redukują kobiety. Poza tym metabolizm zwolni Ci do takiego stopnia, że może być problem.


Wydaje mi sie, ze tez zrobilem ten blad. Jak wyjsc znowu na prosta? Czy dodawanie 100-200kcal na tydzien, az do momentu wzrostu wagi bedzie dobrym pomyslem? I wtedy z powrotem uciac 200 i obserwowac?
Wysłana -
To zależy, w którym jesteś miejscu cyklu treningowego i ogólnie jak wygląda ta sytuacja z kcal, oraz efektami. Może lepiej załóż osobny temat i opisz tam wszystko.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź