SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

IF Pytania

Wysłana -
1.Warto jest stosować bardzo krótkie okna na IF np: godzinne - 2 godzinne?
2.Czy jest możliwe wystąpienie hipoglikemi na IF?
3.Warto stosować BCAA na if?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ref
Wysłana -
1. W celu?
2. Kiedy, w jakiej sytuacji?
3. W celu?
Wysłana -
1. Czytałem że im krótsze okno tym lepsze efekty ale nie wiem czy jest to do końca zdrowe. Czy 18 postu /6h jedzenia będzie optymalne ?

2.Chodziło mi o to czy jest możliwość dostania hipoglikemi przy spożywaniu całego zapotrzebowania w 1 godzinę. Robiłem tak przez 2 tygodnie i byłem bardzo słaby i senny mimo że spałem po 10 godzin dziennie. Czy były to objawy hipoglikemi?

3.W celu zabezpieczenia mięśni przed treningiem, czy to zbędne?

Dziękuje za odpowiedź :)
Wysłana -
1. Na pewno nie ma takiej zależności. Zawsze lepiej zaczynać od dłuższego jeżeli jest taka możliwość. Ew. dobierać tak jak danej osobie pasuje w ciągu dnia względem treningu/pracy.
2. Całe zapotrzebowanie w godzinę? Zawsze jest taka możliwość, jednak zależy to od sytuacji i od danego organizmu.
3. W celu lepszej regeneracji na pewno tak. Przy treningu na czczo raczej lepiej po niż przed.
Wysłana -
Dziękuje za odpowiedzi :)

Na początku zacząłem od 4 godzin bo post to dla mnie nie problem później skróciłem do 2 a później do 1 godziny. Ogólnie na IF jestem 3 miesiące.

Gdy skróciłem okno do 1 godziny i byłem na nim około 2-3 tygodnie to chodziłem śpiący i ospały mimo że spałem po 10 godzin. (nie wiem czy to akurat od tego). Zazwyczaj w godzinach po południowych czułem się o wiele lepiej ( więcej sił) było to po posiłku.

Nie wiem co o tym myśleć, może ta senność była od bardzo długiego snu? (chodziłem spać bardzo późno 2-3 w nocy, wstawałem o 10-11.
Wysłana -
Mniej niż 4h to już jakaś paranoja i można sobie zrobić krzywdę. Raczej nikt Ci tutaj nie poleci takich zabiegów.
Wysłana -
Ok więc wracam do 6 godzin. Dziękuje za pomoc

Domer: A Ty jakie okno polecasz 8/6 ?

Zmieniony przez - Verru w dniu 2013-07-18 16:06:00
Wysłana -
Tak jak pisałem w odpowiedzi na 1 pytanie. Zawsze lepiej zaczynać od dłuższego o ile system praca/trening + inne obowiązki na to pozwala.
Wysłana -
Jeżeli jeszcze mógłbyś odpowiedzieć na 1 pytanie.


Do ilu można skrócić maksymalnie okno jedzenia tak aby było to w miarę zdrowe dla organizmu?
Wysłana -
Nie uwierze w to, ze zmieściłes zapotrzebowanie w ciągu godziny. Najzwyczajniej sie głodzisz, stąd brak energii.

Niebezpieczna tendencja zaczyna sie wśród młodzieży nasilać.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź