SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

IF

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4359

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 160
Jestem zielony całkowicie w tej kwestii, jak ułożyć sobie plan diety, jakie są zasady, jakie wady zalety, i co się stanie jak wrócę do normalnych posiłków, albo jak będę miał w niej przerwę ? Mam 17 lat i mam 64kg. Chcę zrzucić sadełko przy pomocy diety i kalistenice :) No i yerba mate. Chciałbym w tej diecie uwzględnić banany i orzechy włoskie. Na nic nie jestem uczulony, jestem wszystkożerny :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94315 Napisanych postów 364245 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668527
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 160