SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Hardcorowy trening wg MONSTER DIABLO

Wysłana -
To moja najlepsza forma do tej pory...teraz czas na kolejne kroki na przód

Wysłana -
Wk***ILIŚCIE MNIE W TYCH KIELCACH!!!
Obudziliście we mnie Diabła ze starych czasów...

Wysłana -
Chwilę mnie nie było,ale nadmiar życiowych spraw i mało wolnego czasu.
Mamy 5 października a u mnie treningi siłowe na 80 %,każda grupa raz w tygodniu,czyli lajt,ale cardio sukcesywnie zwiększam czasowo i dieta redukcyjna na - 500-rotacyjna.
Od listopada zaczynam przygotowania do przyszłorocznego sezonu,który zacznę w marcu.
Priorytetem na dziś jest zrzucenie fetu zebranego na masówce i zmniejszenie obwodu talii przed listopadowym początkiem działań do zawodów.
Chcę po prostu zacząć przygotowania z jak najmniejsza ilością tkanki tłuszczowej i w miarę nie przemęczony i bez kontuzji przez treningi siłowe,bo w listopadzie nie będzie już zmiłuj.
Jeśli też macie taki system teraz polecam "zabawę" z ćwiczeniami dla "odchamienia" się i zmianę wersji ćwiczeń,robienia ćwiczeń,których nie robicie podczas robienia docelowej formy.
Ja teraz np.polubiłem rozpiętki na wyciągu siedząc,linki na wysokości klatki piersiowej,lub 4 serie przysiadów bez ciężaru po 100 powtórzeń.
Waga na dzisiaj to 119 kg...
Wysłana -
To świetnie ,że lubisz inne ćw niż zazwyczaj.

Mam nadzieję ,że skorzystasz z konkursu przysiadów Zerchera-pewnie ich nigdy nie robiłeś.



http://www.sfd.pl/Challenge_Zercher_Squat,czyli_Konkurs_przysiadów_Zerchera-t1155765-s4.html#post-18269128


Zmieniony przez - masti w dniu 2017-10-05 23:01:04
Wysłana -
Ogólnie dobra sylwetka. Popracowac tylko musisz nad talia i kontrola brzucha notobane ja tak samo mam z tym problem.
Bede sledzil moze cos ciekawego podpatrze.
Który rocznik jestes i jaka waga oscyluje na masie a jaka na zawodach byla?
Wysłana -
Rocznik '77,126 na masie,112 zawody.Dokładnie jak piszesz teraz najważniejsza jest dla mnie talia i poprawa szczegółów,jestem w trakcie offu i trenuję na 80 %,ale za to kładę nacisk na cardio i deficyt kaloryczny.Od listopada zaczynam przygotowania do sezonu 2018 w którym chce wystartować w jak największej liczbie zawodów i dlatego teraz troszkę się "przycinam",aby w listopadzie zrobić jeszcze szybką masówkę jakościową,głównie poprawiając szczegóły i słabsze strony i nadal poprawiać talię,a od stycznia startuję z docinaniem już pod pierwsze zawody.Dzisiaj mam trening nóg i aby kolana troszkę odpoczęły ostatnie 3 tygodnie robiłem przysiady bez obciążenia 4 serie po 100 powt....miazga...polecam na pompę i odpoczynek dla kolan.Mam bardzo ciężkie treningi nóg,dlatego teraz troszkę trzeba zregenerować kolana.
Wysłana -
30 października rozpocząłem okres masowy,który będzie trwał 6 tygodni i będzie miał na celu poprawienie słabszych grup i szczegółów umięśnienia.Po 6 tygodniowej redukcji,gdzie straciłem 12 kg,waga na sobotę była 115 kg,ale weekend nasyciłem się węglowodanami,aby od poniedziałku ruszyć na pełnej pompie i już jest 118 kg.Po kresie redukcyjnym,a zarazem roztrenowania wczorajszy trening to była mega pompa i mega chęć do hardcoru.Dzisiaj wchodza plecy cz.1- ciągi i wiosłowania oraz triceps,brzuch i 20 min interwały.Każda grupa mięśniowa jest do poprawy mniej lub bardziej,plecy będą atakowane głównie na dole,grubość i środek z kapturowym.Minimum 6 ćwiczeń w różnych odmianach wiosłowań i ciągów,tak robię plecy i tak mi wreszcie ruszyły,kiedy dzielę na 2 treningi,ciągi i atlasy z podciąganiem się na drążku,czyli cz.1 grubość,cz.2 szerokość.


Zmieniony przez - Diablo666 w dniu 2017-10-31 12:53:40
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź