sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Hardcorowy trening wg MONSTER DIABLO

Wysłana -
Wczoraj drugi dzień treningowy i tu wypadają plecy cz.1 i tricepsy.
Od jakiegoś czasu plecy mam podzielone na dwie części w odstępach kilku dni,1 dzień to wyciągi,a 2 dzień to ciągi i wiosłowania.Na redukcji dodatkowo w 1 dzień łączę wiosłowania z wyciągami,aby zmaksymalizować intensywność pracy pleców.
1.Martwy ciąg solo 5x15-6 progres i w miarę niedługi czas odpoczynku pomiędzy seriami,2.Wiosłowanie sztangą chwyt średni podchwytem+wiosłowanie na dolnym atlasie podchwytem szeroko 5x20-8,3.Wiosłowanie sztangielkami leżąc na niskim skosie łokcie szeroko+przyciąganie drążka z górnego atlasu szeroki chwyt neutralny 4x15-8,4.Maszyna na plecy chwyt pionowy+przyciąganie drążka górny atlas różne szerokości nachwytem do obojczyka siedząc pionowo 3x15-10,5.Maszyna na plecy siedząc ściąganie do ud zza głowy+przyciąganie drążka różne chwyty z górnego atlasu podchwytem ruch z pionu do lekkiego odchylenia w spięciu mięśni 3x20+3x15-10 i tak wyglądał trening pleców cz.1.
Wysłana -
Trening na triceps:
1.Ściąganie rączki wyciągu górnego w dół ,podchwyt 4x20-10+12+20 drop set,Wyciskanie francuskie sztangielek leżąc na ławce skośnej głowa do góry 3x15-10+10+10(drop set),Prostowanie przedramion z linkami wyciągu dolnego w pochyle tułowia nad głowę 3x20,25,30 zmniejszany ciężar.
Starajcie się mieć niezbyt długie przerwy między seriami,tak aby intensywność była dosyć wysoka.
Na końcu 25 minut brzucha w dowolnych ćwiczeniach i tak wyglądał dzień 2.


Zmieniony przez - Diablo666 w dniu 2017-06-23 16:50:53
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź