SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hans tylko ty to potrafisz - POMÓŻ!!!

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10744

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Trenuję koszykówkę od 6 lat w klubie.Gram bardzo dobrze i wszystko jest OK.Tylko tyle, że było by super gdybym wyżej skakał.Ale ja zaczełem od 4 miechów chodzić na siłownię i przytyłem 10 kilo.Na szybkości nie straciłem ale jestem silniejszy tylko kit z wyskokiem.Teraz mam 185-6 cm wzrostu i waże 80 kg.Podpowiedz mi co mogę zrobić aby zacząć wyżej skakać.Mam gdzieś 75-80cm wyskoku z rozbiegu????????!!!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
to niejest moje zdjęcie ( a szkoda ) ale gościu lata niesamowicie fotograf dodał pare cm , ale i tak kolo jest nieprzecietny



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
cierpliwości , jutro odpowiem. siedze na modemie



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816


oj,oj

Don Gullit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 30570 Wiek 47 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 49854





Pozdrawiam. Tomek