SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

HIIT prawie codziennie ?

Wysłana -
Witam, aktualnie mam kontuzje (porażenie nerwu piersiowego długiego- tutaj pytanie off top czy ktoś miał tę kontuzje, jeśli tak czy poleca jakieś rehabilitacje etc ?).
Neurolog zabronił treningu siłowego( w sumie nawet bieganie niewskazane bo ruszam mocno łopatką).
Tutaj pojawia sie pytanie odnośnie treningu, otoż aktualnie trenuje pon, wt, sr, czw, piate, czasem sobota, z tym że są to treningi głownie aerobowe(rowerek stacjonarny) + 2 razy w tyg nogi- tutaj 1 dzien w tyg, robie suwnice z niewielkim ciężarem,maszyny, wyciągi, oraz 1 dzień w tygodniu trening nóg z własnym ciałem przysiady, wykroki, etc bez żadnego obciążenia.
Przechodzę do sedna, czy przy takich lajtowych treningach mogę robić codziennie HIIT na rowerku i wykluczam jeden dzień w, którym robie nogi z obciążeniem( tutaj po treningu zwykłe aeroby 30 min)
PS. brzuch robie co 2 dzień.
Wiem, że tematy o HIIT już były, ja pytam o konkretny przypadek.
Pozdr

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja bym nie zamieniał bo aktywność masz i tak dużą a lepiej zrobić dwa siłowe nóg niż codzienne interwały.
Wysłana -
Mozna powiedziec, ze dopoki nie sprobujes,z to sie nie przekonasz, organizm dosyc szybko sie adaptuje i moze w obecej sytuacji mogloby miec to racje bytu.
Wysłana -
Zapomniałem zapytać czy po takim treningu interwałowym konkretnym( ok 20 min) mogę robić brzuch ?
Dzięki za odpowiedzi
Wysłana -
A bedziesz mial sile i checi?
Ja bym zrobil zdecydowanie przed.
Wysłana -
Tylko po co ? Brzuch to detal. Można dwa razy w tygodniu zrobić i to w zupełności starcza.
Wysłana -
Słuszna uwaga, chyba, że robisz jakas aerobiczna 6tke weidera
Wysłana -
A no większosć zbyt nadgroliwie podchodzi do treningu brzucha, zapominając że pracuje on przy wielu złożonych ćwiczeniach.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-12-01 22:29:40
Wysłana -
Panowie nie moge trenować innych partii bo mam kontuzje, a że mam "ADHD" bo wcześniej trenowałem nawet po 10 treningów tygodniowo( silownia+ wlaki) to teraz kombinuje coś, żeby chociaż troche się "zajechać". co do brzucha staram się go teraz robić co 2 trening, stąd moje pytania odnośnie interwał + brzuch.
Dzięki za odpowiedzi.
Piona
Wysłana -
Trenuj intuicyjnie i staraj się uśrednia to co piszą Ci inni gdzieś po środku jesteś Ty
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź