SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HELP BO WSTYD

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1968

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
SIEMA
na poczatku prosze moderatorów nie usuwajcie tego postu bo to dla mnie wazne a nie moge zaduzo znaleźć na ten temat!!!!!
Wiec co tu duzo mówić dziwna sprawa ale mam klate jak u baby < jak u jakiejs nastolaty> w srodku jak by był jakis krazek niektórzy pisza ze to od dorastania a to nie wszyscy maja wiec jestem zielony zbyt gruby nie jestem zeby to od otylosci było (183cm zrostu 14 lateq i 74 kg wagi to taki srednio szczupły) sa jakies sposoby by to zwalczyc?? bo wierzcie mi wstyd na plaze isc piszcie co wiecie i moze mieliscie cos takiego


Pozdro. Młody 14

p.s PROSZE NIE USUWAJCIE TEGO POSTU
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 2023 lat Przeczytanych tematów 0
bo własnie podobnie robiłem bo na poczatku to one sa takie jak trujkacik u góry a jak suty staną to nie jest tak źle moze fotke zrobie kiedy to wysle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1704 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 24656
możliwe że masz Lipomastię lub ginekomastię poczytaj o tym na necie.

>>> Mów co uważasz, uważaj co mówisz <<<
http://www.sfd.pl/97/180_Dzień_diety__My_Transformation_-t937516-s4.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 116 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4446