SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Gwid,Konkurs Krata Na Lato 2017

Wysłana -
Siemka

No to jedziemy z koksem. Na początek kilka fotek.

Wzrost 185 cm
Waga na czczo 98,4 kg
Cel - redukcja w 3 miechy około 7-8 kg smalcu. Krata nie wyjdzie bo bym musiał 18 kg zrzucić ale wydolność polepszę na 100%.

Filmiki nakręcę niebawem i powrzucam. Tak samo jak pomiar fałdy - kupię tygodniu fałdomierz i dorzucę.










Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jakoś szczególnie dużo fatu to Ty nie masz, za 3 miesiące powinno być już coś tam widać na brzuchu
Wysłana -
No brawo Liczyłem na to ze sie pojawisz w tym konkursie . Powodzenia
Wysłana -
Nie pomyśl, że hejtuje, bo to Twoja i kabosa rola, ale lepiej wyglądałeś jak trenowałeś pod BB.
Wysłana -
"Nie pomyśl, że hejtuje, bo to Twoja i kabosa rola, ale lepiej wyglądałeś jak trenowałeś pod BB. "

Też się zdziwiłem, że taki chuderlak tak szarpie w tym CF!
Te zdjęcia to chyba z okresu kawalerskiego?
Wysłana -
Ja myślałem, że u mnie nie widać tych prawie 100 kg, ale u Ciebie jeszcze bardziej

Jedziesz z tym! Krata musi być
Wysłana -
fanslaska
Nie pomyśl, że hejtuje, bo to Twoja i kabosa rola, ale lepiej wyglądałeś jak trenowałeś pod BB.


ale to nie hejt tylko stwierdzenie faktu do tego nie ma zdjeć pozowanych z przypinką tylko zwykły obywatel Kowalski

zrobiłem dzisiaj dwa filmiki plank + dipsy.

nadają się czy coś trzeba poprawić? przy planku dupsko się obniża nieznacznie od 2 min jak już jest walka a dipsy zrobiłem szybko. liczy się tylko zaliczenie czy technika wykonania?

dodatkowo czy mam zrobić dodatkowo jakoś fotę z przypinką kraty której nie mam czy ta fota an face wystarczy całej sylwetki?



Wysłana -
Z tymi osiemnastoma kilogramami do zobaczenia kraty to trochę przesadziłeś :D
Dziesięć, maks dwanaście i będzie na wierzchu, co jest do zrobienia w te trzy miesiące.
Powodzenia


Zmieniony przez - _Szajba_ w dniu 2017-04-10 13:56:36
Wysłana -
2017-04-10 DT

Sztangi + próba zwisu na drazku

1) rozgrzewka

2) trening
opuszczanie sztangi w chwycie rwaniowym na 4 w dół i 1 powrót do góry - 3x3 z cieżarem zasadniczym
podrzut w chwycie rwaniowym za karku do pełnego siadu - 3x3, końcówka z 60 kg
przysiady tył na 80% lekko 3x3 - jako że lekko to z pauzą, mogę robić pauzę ze 120 kg w serii
brzuch 3x20

trening własny - OHS od pełnego siadu, nowy rekord 70x3x2 - filmik





ostatnia z prób konkursowych - zwis na drążku ok. 120 sek wyszło ale i tak nie ma za to punktów dodatkowych. zaliczone

dieta dzisiaj jak narazie na deficycie ale muszę podbić bo potem robiłem 2 km jeszcze biegiem z młodszym na rowerze.





Jakieś pytania albo uwagi to pisać.

pozdro
Wysłana -
Gwid


trening własny - OHS od pełnego siadu, nowy rekord 70x3x2 - filmik
Jakieś pytania albo uwagi to pisać.

pozdro



Nie mam uwag
Wysłana -
12-04-2017r, DT

1) rozgrzewka

2) assisted pistols - 4x8, jeszcze nie umiem ale chodzi mi po głowie nauka tego bez trzymania. z przytrzymaniem bez problemu ale bez to lipa.

3) skok ze skrzyni 70 cm na podłogę, odbiecie obunóż i przeskok przez ławkę, takich 3x5 serii z odsuwaniem ławki za każdym razem o 0,5 m. ćwiczenie ma na celu wyćwiczenie wspięcia na palce, maksymalnego przysiadu i wyskoku w górę. ekipa po zajęciach CF patrzyła na nas jak na porypów ale zabawa przednia

4) rwanie z wyprostowanej pozycji na prostych nogach bez możliwości zgięcia - mega ćwiczenie bo uczy szybkiego podsiadania no i wspinania na paluchy - dwóch rzeczy z którymi mam problemy. raz mi wyszło idealnie i było bosko

5) wykroki ze sztangą z przodu na barkach - 20,30,40,50,60,70 x6 no i 80 x2, przy 80 jest już dla mnie mega problem z równowagą.

6) podsiad do snatcha za karku czyli OHS nowy PB w serii 75 kg. zapas jest. Jednocześnie martwi mnie to i cieszy bo pobiłem rekord z rwania o 10 kg z przypuszczalnym zapasem min. 5 kg. martwi bo przysiad mam mocny, trzymanie sztangi nad głową mocne a problem jest z odcinkiem w którym muszą działać prostowniki i mój zrypany kręgosłup. cóż trzeba wałkować i wałkować aż w końcu może kiedyś wyjdzie. pytanie dla tatuńcia - czy ty jak robisz OHS to sztangę wypychasz z klaty czy za karku? chyba z klaty pchasz co nie?

7) kilka jerków z racka na małych ciężarach.

8) brzuchy 20x3

fajnie i lekko. 2 tygodnie było lekko a tera czas na nowe rekordy i ból

dieta pilnowana deficyt -300 kcal w stosunku do tego co jadłem. no i żarło oczyszczone, żadnych szynek, gotowych kupnych obiadów itp.

pozdro 600
Strona 1 z 21
Dodaj odpowiedź