SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gruby brzuszek-pomóżcie prosze

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 44


Siemanko,na samym wstepie chciałem powiedzieć,że jestem gorzej niż zielony w tym wszystkim.Atletą,strongmanem ani kulturystą raczej nie bede,chciałbym zacząć trening rekreacyjnie,dla poprawienia siły i wygladu.Ojciec kiedyś ćwiczył ciężary,ale to było dawno i nieprawda;]Poradził mi,żebym zaczął od brzuszka,bo z tym zawsze jest najgorzej.Mam 175 cm wzrostu i waże około78(dawno sie nie warzyłem;/)Robiłem brzuszki na skośnej ławce,zwykłe i boczne(nie wiem jak dokładnie sie to nazywa).Brzuszki ćwiczyłem raz na dwa,trzy dni.trwało to około 2 miesięcy,ale efektów nie widziałem.Z powodów zdrowotnych musiałem zaprzestać ćwiczyć na okres prawie 3 miesięcy.Teraz chciałem zacząć od nowa,ale nie wiem jak sie do tego zabrać.Wole skorzystać z porad specjalistów,a takich tu nie brakuje na pewno.Dodaje tutaj zdjęcie mojego nieszczęsnego brzusia.Chodzi mi przede wszystkim o ładne wyrzeźbienie,wartowałoby go też stracić troszku,bo według mnie robi sie przerażająco ogromny;/Proszeo jakiekolwiek rady i przypominam,że nie mam zielonego pojecia o całej kulturystyce,także prosze o przetłumaczenie mi wszystkiego z polskiego na polski.Z góry ślicznie dziękuje.

"When the rain beginnst to fall I'll be the sunshine in your eyes..."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 44


oto drugie foto