SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Gorączka po testosteronie ! Pytania !

Wysłana -
Witam Was !
Czytam często sfd, zakładam temat pierwszy raz chwile po rejstracji bo nie znalazlem konkretnych odp ( lub szukam jak ciotka)
1. WIEK: 31
2. WAGA: 86
3. WZROST: 181
4. WYMIARY:
-biceps: 39
-klatka: 108
-udo: 57
-talia: 90
5. STAŻ NA SIŁOWNI: ostatnio 3 lata, wczesniej też ok.3 lata
6. DIETA:
-białko: 160+
-węglowodany: nie licze
-tłuszcz: nie licze
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 100 tab D-bol, 130 DB pharma, teraz prop, enan + Meta Bayer Schering
8. TRENING: siłowy
9. CEL CYKLU: poprawa sylwetki
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 130 tab meta rokt temu
11. POZIOM BF%: chyba 14% z maszyny( z tego co pamietam)
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): dobra
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 115 3x
-martwy ciąg: 140 1x raczej serie 60 kg
-przysiad: zadko, raz bylo 100 kg 1x

I teraz tak , ostatnio ćwiczę twardo od 3 lat , po pol roku wszamałem 130 meta db (poszło pięknie 12 kg ale jak to meta solo wiadomo co później )
po gdzieś 2.5 roku czyli teraz 15 październik szedł prop genesis e3d 1 ml po 2 tyg zorientowałem się ze wieczorem w dzień iniekcji łapie mnie gorączka 37,4 i dzień po iniekcji utrzymuje się do wieczora = brak apetytu, osłabienie.
Naczytałem się o tym propie ze organizm nie toleruje estru itp itd wiec zmiana na Enan bayer po 4 tyg. Na początku zadowolony bo szot e5d nie mierzyłem gorączki bo nie czułem po oczach(pieką oczy) ale juz byłem podku....y i enan szedł z meta bayer 40mg ( śmiech na sali te 40mg ) nie to co DB które urywało kopyta. I znów od 2 tyg po tym enan czuje tak samo jak po prop czyli ok 37.4 w dzien iniekcji i dzien po do wieczora , tyle ze oslabienia juz takiego nie czuje i apetyt w sumie jest ok.
Doradźcie mi czy :
- taki stan gorączki to norma czy nie ?
- wydaje mi się ze gdy organizm wlczy z czymś to masy nie robi zbyt dobrze , prawda to ? nie zalezy mi az tak na masie ale poszło 2 kg i wycielo tluszcz.
- przerwać czy bić dalej
I dalej , bo juz minelo 8 tyg wiec wczoraj poszedł Ovigil, jajka małe :P ale tylko ok 2500 bo byly problemy z naciągnieciem i reszta poszła w powietrze wiec zmarnowałem ale kupie jutro i po 4 dniach wbije następne 2500 ale z 5000 zostanie znów 2500 i czy za nastepne 4 dni mogę nastepne 2500 czyli razem 7500 aby nie zmarnowac połówki gdyż nastepne hcg za 8 tyg i co z hcg na odblok po wszystkim bić nie bić ??? terpafen mam 20 sztuk.

Z góry dziękuję za odp.
Nie je..ć mnie zbyt mocno za błędy :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Mozesz podac ogolnie 7500 hcg
Skoro sa takie efekty cos ci nie lezy
Zmienil bym firme ,bo organzim caly czas z czyms walczy
Wysłana -
Dzieki !
Co to propa zmieniłem w trakcie z genesis na medi-tech i ten sam efekt. Kolega bił ten sam medi tech na końcówce po enanie i normalnie bez goraczki. co do enan bayer wszyscy chwala kumepl tez to mial szedl spoko
Wysłana -
Albo jestem wrażliwy i odczuwam ta temperature inni nie albo cos organizm tych e3strow nie kocha albo jeszcze cos innego
Wysłana -
Ja po każdym enanie mialem gorączkę czy to apteka czy Under. Zmienilem na cypio lub suste i problem zniknął
Wysłana -
ooo dziekówka ! jest jakaś wizja
Wysłana -
To akurat nie jest normalne , ciekawe co to za apteka ?
Wysłana -
Pierwszy szedł Test- Prop 100 Genesis 10x 1 ml (hologram mocno naklejony, ampy ładne dobrze pękaja ) po tel do chłopa mowi ze ta partia idzie 1,5 roku i nikt nie narzeka. A to grubas w temacie .
Wiec od innego chlopa szedł T-Prop MediTech Human Pharmaceuticals Germany 10x 1ml i jak wyzej wszystko ladne jak apteka ampy tez elegant
Niby enen mial byc ok to biore od pierwszego chlopa Testoviron Depot Bayer Schering Paharma Berlin Germany 250 mg 20 amp
i po kazdym cudenku ta goraczka :( chodze z gosciem na silke to na tym testovironie 7 miechów poszedl jak dzik.
Wziął bym ten cypionat lub ta suste ale jak znow wydam hajs i bedzie to samo to sie popłacze


Zmieniony przez - Kinekk w dniu 2017-12-10 20:23:55
Wysłana -
teraz badan nie robilem , kiedyś przed i po metce robiłem wszystko elegancko watroba tesc i te inne
wiadomo po alat aspat ok 140 ale po 5 tyg spadało normy
Jak to wdzicie z tym Cypio lub susta ?



Zmieniony przez - Kinekk w dniu 2017-12-10 20:27:28

Zmieniony przez - Kinekk w dniu 2017-12-10 20:28:26
Wysłana -
czyli chcesz zrobić przejście teraz??
Wysłana -
no mógł bym spróbować tak wyżej napisał szymon ze gorączkował po enan apteka i ug a cypio i susta spoko
możę by pomogło , na cypio to poprostu chyba kupic i dalej bic bo susta to juz wyzsza połka chyba
Co byście zrobli kończyli poczekali trochę i na innym środku od nowa czy przechodzić ?
Dodam ze chcialem do 15 marca gdzieś lecieć aby bylo to sensowny cykl



Zmieniony przez - Kinekk w dniu 2017-12-10 20:54:02
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź