SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Funkcjonalna kulturystyka

Wysłana -
Chce ulozyc plan zlozony z cwiczen silowych + cwiczen sprawnosciowych min. uderzenia młotem, wspinanie na line, prowler, spacer farmera, rzut pilka, lina itp..
Cel sylwetka (masa)
sprawnosc dodatek

sen 8h
suple kreatyna bialko witaminy i mineraly

info
staz ok 2lat
wiek 20
plaska 105x1 90x5 95x3
przysiad 80x20
mc 140x1
ohp 60x5

myslalem moze tak
pon push
wt pull
sr wolne
czw trening funkcjonalny
pt boks
sob legs

co myslicie???
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Może być taki podział co prawda jednostek treningowych masz sporo ale jak micha będzie dobrana i sen to dasz radę.
Wysłana -
tylko mysle nad ulozeniem treningu funkcjonalnego. Ma sens co jednostke robic inny trening? czy ulozyc z 5/6 cwiczen i sie trzymac ich?
Wysłana -
Push
Płaska 4x3-5
Hantle skos + 4x8-10
Brama 3x12-15
OHP 4x3-5
Wznosy hantli 4x8-10
Trap 3 raise 3x12-15
Wyciskanie wąsko 4x6-8
Porecz Rep GOal

Pull
Drążek Rep GOal
Wioslo sztanga 4x8-10
Wiosło hantlami + Sciaganie drazka 3x10-12
Facepulls 4x10-12
Uginanie sztanga 4x8-10
Mlotki 4x10-12
Plank 3s

Legs
Przysiad 4x5-7
MC 4x5-7
Wykroki 3x6-8
Hip Thrust 3x8-10
Łydki 4x8-10
Uginanie nog na drazku 3x10-12
Wysłana -
Co trening inny trening to nie jakiś schemat treningowy jednak trzeba zachować żeby jakoś monitorować postępy.
Wysłana -
Wiec jak radzisz??
Wysłana -
Jak to ma być trening faktycznie nazwijmy go "funkcjonalny" to w tych dniach push pull ograniczyłbym się do podstaw wileostawowych, a właśnie w ten jeden dzień dałbym jakieś ćwiczenia, które wymieniłeś wyżej. Ewentualnie jakiś trening zaporzyczony z crossfit.
Wysłana -
a np. jak uloze 2fbw cwiczenia zlozone silowe + 1 fbw funkcjonalny. bedzie jakikolwiek progres? moj cel to glownie wygladac a sprawnosc to dodatek.
Wysłana -
trenuje ok2lat
Wysłana -
??
Wysłana -
to sylwetka przeważnie jest efektem ubocznym sprawności, a nie odwrotnie .....
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź