SFD.pl Kuchnia SFD

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Fit pizza na orkiszowo - żytnim spodzie(węglowodanowo - białkowa)

Wysłana -
Składniki na ciasto:

100 g mąki pszennej chlebowej typ 750
80 g mąki orkiszowej typ 700
60 g mąki żytniej typ 720
łyżeczka oliwy z oliwek
15 g świeżych drożdży
szczypta cukru
woda
łyżeczka soli himalajskiej


Przygotowanie:

Do rondelka dodać pokruszone drożdże, szczyptę cukru, zalać około 100 ml ciepłej wody, wymieszać, dosypać około łyżkę mąki pszennej i ponownie wymieszać do jednolitej konsystencji. Przykryć rondelek ściereczką i odstawić zaczyn w ciepłe miejsce. Po około 20-30 min dodać zaczyn do mąki wraz ze szczypta soli oraz oliwą z oliwek. Wymieszać i wyrabiać ciasto przez około 10-15 minut. Następnie odstawić w ciepłe miejsce na min 30 minut. Po tym czasie można formować pizze, smarując ją przegotowanym domowym sosem pomidorowym lub tak jak ja passatą pomidorową z dodatkiem czosnku i ziół. Moja wersja była m.in z brokułami, kurczakiem oraz mozzarellą:) Smacznego. W wartościach odżywczych uwzględniłem ciasto oraz podane we wcześniejszym zdaniu dodatki.


Wartości odżywcze całej pizzy:

Białko: 62 g

Węglowodany: 160 g

Tłuszcze: 27 g

Kcal: 1159

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie ma to jak pizza u mnie ostatnio temat numer jeden hehe. Twoja wyglada kozacko.
Wysłana -
Super wygląda
Wysłana -
kozak
Wysłana -
Piękna
Wysłana -
zrobilam, pyszna!!
Wysłana -
wow wyglada swietnie!
Wysłana -
Bardzo mnie cieszy że się wszystkim podoba i smakuje:)
Wysłana -
Jak długo to się ma piec i w jakiej temperaturze?
Wysłana -
200 stopni około 15 minut. Wiedziałem że o czymś zapomniałem:D
Wysłana -
wygląda pięknie :) jak z reklamy pizzeri :)
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź