SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW z ciężarami na siłowni + Kalistenika

Wysłana -
Spokojnie dasz radę jak miska będzie w miarę dobra a dodatkowo będziesz się wysypiał.
Wysłana -
Ponownie chciałbym poruszyć temat, który założyłem. Nadal ćwiczę łącząc trening FBW jednego dnia z ćwiczeniami kalistenicznymi zgodnymi z książką Oliviera Lafay'a innego dnia i zauważyłem, że ćwiczenia kalisteniczne sprawiają mi o wiele więcej przyjemności i w tę stronę chciałbym pójść. Chciałbym ćwiczyć głównie kalistenikę i do Was pytanie, czy ten wariant będzie okej, gdyż mam zamiar ćwiczyć co drugi dzień:

PUSH + PULL
WOLNE
PUSH + LEG
WOLNE
PULL + LEG
WOLNE
i od nowa

Drugie pytanie, to czy mam całkowicie zrezygnować z ćwiczeń z ciężarami? Mówię o wyciskaniu sztangi leżąc, unoszeniu sztangi bądź hantli na biceps, triceps, barki, czy jednak warto gdzieś tam dorzucić parę ćwiczeń, a jeśli już to jakie? Przysiady ze sztangą i martwy będą jak najbardziej wykonywane. Moim celem jest wykonywanie różnych trików + siła. Nie zależy mi na bardzo dużych mięśniach i dużej wadze. Postura osób zajmujących się kalisteniką podoba mi się, tak jak Chris Heria, Domink Sky, Frank Medrano, których oglądam na YT.



Zmieniony przez - ondzik w dniu 2017-06-25 15:37:49
Wysłana -
I jeszcze pytanie, ile ćwiczeń wykonywać, ile serii i ile powtórzeń danego dnia
Wysłana -
ondzik
A co w przypadku, kiedy kalistenika i silownia to jest trening FBW? Wtedy przecież każda partia dostaje "w kość". Skoro mam 4 d i treningowe w tygodniu, to może ogólne rozciąganiebędę wykonywać w pozostałe wolne trzy dni.



Zmieniony przez - ondzik w dniu 2017-06-14 07:32:22


Po FBW możesz rozciągać całe ciało delikatnie. Myślę, że po tak małej objętości względem jednej partii nie będzie problemu.
Wysłana -
Ok dzięki, a jeśli chodzi o moje ostatnie pytanie?
Wysłana -
ondzik
I jeszcze pytanie, ile ćwiczeń wykonywać, ile serii i ile powtórzeń danego dnia




Masz gotowce w moim temacie pierwszy rok treningów, etap 5 lub 6 . Tam sobie sprawz.
Wysłana -
W Twoim artykule opisane są ćwiczenia z ciężarami, a mi głownie zależy na ćwiczeniach kalistenicznych, a ciężary dać jako dodatek. Planuję robić ok 4 ćwiczeń kalistenicznych z 30 sekudnowymi przerwami między seriami i ok 2-3 min przerwy między ćwiczeniami. Ilość powtórzeń będę robić prawie do maksa. Po cwiczeniach kalistenicznych dorzuce parę ćwiczeń z ciężarami odpowiednich dla danego dnia. Myślę, że tak będzie spoko

Jeśli chodzi o miskę, to nie liczę kalorii. Po prostu staram się jeść przyzwoicie.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź