SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW prosba o pinie

Wysłana -
Ok przemysle to jeszcze, jak dlugo stosowac moj plan ? Zaczety 1 lutego do dnia dzis, poczatkowo celem bylo 100kg na klatke, mysle ze juz pojdzie nie probowalem jeszcze maksa . 85kg na seriach mam narazie idzie ok. Zalezy mi bardzo na duzej sile w wyciskaniu oraz w miare fajnym bicepsie


Zmieniony przez - daw1d3k w dniu 2018-03-20 15:47:23
Wysłana -
To jak progres jest ciągły to leć dłużej za jakieś 2-3 tygodnie można coś modyfikować plan, ale można trenować na jednym planie aż efekty są dobre.
Wysłana -
zbliza sie marzec czyli 2 miesiace treningu tym planem, zrobie jeszcze pewnie caly kwiecien i wtedy cos pozmieniam
Wysłana -
daw1d3k
zbliza sie marzec czyli 2 miesiace treningu tym planem, zrobie jeszcze pewnie caly kwiecien i wtedy cos pozmieniam


Tak to dobre rozwiązanie trzeba jednak cały czas kontrolować i ewentualnie modyfikować dietę.
Wysłana -
Nie kończ planu dopóki przynosi on rezultaty.
Wysłana -
Witam ponownie. Bylem w ubiegly piatek na silowni robiac plan A . Zalozylem na klatke 87,5kg 5x5 poszlo gladko. Wybralismy sie wczoraj tj. sroda z kolega na kolejny plan A tak wypadlo i dalem sobie na klate 90kg . Pierwsza seria luzno, druga poszla, w trzeciej mi kolega pomogl delikatnie w piatym powtorzeniu, czwarta poszla w miare, piata seria z pomoca. Czy mam tym ciezarem robic teraz np. 3,4 treningi czy znow cos dolozyc i robic z pomoca ? Doradzcie prosze , nie chce stawac w miejscu ale i tez nie chce sie zniechecic jak stane w miejscu. Pozdrawiam, chyba ze macie jakies ciekawe pomysly na modyfikacje planu. Dodam iz zaczynaja moj plan w lutym startowalem na klatce z 70ciu kilogramow.
Wysłana -
Nie wiem czy nie zacząłeś ze zbyt wysokich ciężarów skoro już na drugim treningu musisz dokończyć serię z pomocą. Teraz może się skończyć tak, że jak dołożysz 2,5kg to będzie koniec Twojej progresji. Jeśli już zostań na tym ciężarze.
Wysłana -
ciezar zaczynalem poczatkiem lutego od 70 kg na klatke , i teraz na 90 po 2 mieisacach zaczyna byc ciezko
Wysłana -
Powtórz aż zrobisz 5 x 5. I jeśli czujesz, że nie zrobisz kolejnego ruchu to odkładaj sztangę zamiast robić wymuszone.
Wysłana -
oks
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź