SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW i co dalej

Wysłana -
Wiek:23
Wzrost:186
Waga:74

Jestem w 6 tygodniu swojego fbw. Zakładałem, iż zrobię 6 tygodni fbw, zrobię reset i przeskocze dalej ciągnąć ten sam schemat treningowy lub zaczynajac inny.

Moje fbw:

Trening A:
WL 5x5 rampa
Wioslowanie 5x5 rampa
Biceps+triceps 2s superserii

Trening B:
MC 5X5 rampa
MP 5X5 rampa
Biceps+triceps 2s superserii

Progresja 2,5 kg na tydzień, 5 kg dla MC zaczynajac pierwszy tydzien od ok 80%CM dla 5 powtorzen.

Jak zauważyłeś nie robię przysiadow, gdyż pobierają mnie stawy. Dopóki nie dodatek opinii lekarza dopoty nie są uwzględnione w planie.

Efekty:dla 5 powtórzeń
WL: 42,5 > 55
Wiosło: 32,5 > 45
MP: 27,5 > 37,5
MC:45 > 75

Efekty są zadowalajce. Tylko zastanawiam się jak iść dalej. Czy nie robić resetu i dalej dokladac aż nie napotkam ściany i moje maksy stana w miejscu i wtedy zrobić reset, czy może jednak go zrobić i ponownie zacząć od niższego pułapu tak by dopiero w 3-4 tygodniu dojsc do swojego CM dla 5 powtórzeń? A może jeszcze lepiej było przejść na trening inny np 5-10-15, który rozwijały nie tylko siłę ale i wytrzymalosc?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak jest progres zadowalający to nie zmieniaj. Pilnuj miskę ewentualnie w niej wprowadź korekty a treningiem możesz spokojnie jeszcze 2 tygodnie polecieć.
Wysłana -
A co po 2 tygodniach? :)
Wysłana -
Jak progres nie zwolni to można lecieć dalej. Jak zwolni to albo cofka z ciężarami albo modyfikacja planu. Warto by było rozważyć wdrożenie przysiadów.
Wysłana -
A co sadzisz o przejściu na 5-10-15? ;)
Wysłana -
KimLee
A co sadzisz o przejściu na 5-10-15? ;)


Za wcześnie. Ja bym na razie nie różnicował w treningu aż tak zakresów powtórzeń na to jeszcze będziesz mieć sporo czasu.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź