SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW dla kobiety

Wysłana -
Witajcie,
Ułożyłem plan treningowy dla swojej żony i chciałbym go z Wami skonsultować, wymienić uwagi.
W planie jest 5 ćwiczeń na każdy dzień treningowy z większym naciskiem na partie dolne. Żona chce delikatnie zaczynać, może w przyszłości zwiekszymy ilość ćwiczeń.

Trening A
1. Przysiad ze sztangą 4x8
2. Podciaganie podchwytem 4x8
3. Przysiady wykroczne 4x8
4. Wyciskanie na ławce płaskiej 4x8
5. Żuraw - dwuglowe uda 4x10

Trening B
1. Martwy ciąg 4x8
2. Podciaganie nachwytem 4x8
3. Hip trusty lub squaty z obciążeniem
4x8 (raczej squaty, bo nie lubi hip
trustow)
4. Dipy 4x4 (tyle zrobi na chwilę
obecną z pomocą)
5. Łydki - wspiecia na palce 4x16

Co sądzicie o tym planie, czy takie połączenie ćwiczeń i ich kolejność są odpowiednie?
Zastanawiam się, czy w treningu a nie powinienem przysiadów i prz. Wykrocznych rozpisać po sobie, a dopiero później podciaganie?
Podobnie w treningu b, czy martwy ciąg nie powinien być po podciaganiu?

Liczę na cenne wskazówki.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Może ktoś coś doradzi? Będę wdzięczny
Wysłana -
Plan może być.
Wysłana -
Dzięki za opinie. Kolejność ćwiczeń zostawić czy zamienić według tego co niżej pisałem?
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź