SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW - do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4249

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 304 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12309
Witam,
Jestem amatorem, fascynatem sportów walki, kulturystyki oraz zdrowego odżywiania.
Jest to moja pierwsza konsultacja treningowa na sfd, wcześniej nie tworząc nowych tematów zdobywałem wiedzę z tematów już istniejących.
Od jakiegoś czasu zacząłem poważniej podchodzić do treningu.
Jako, że mocniejszy czuję się z zakresu dietetyki, dlatego konsultuję się z zakresu treningu
Postaram się jak najdokładniej przedstawić swoją osobę oraz wypełnić ankietę.
W razie braku jakiś istotnych informacji(np. rozpisana dieta, z podziałem na dni tygodnia i godziny treningów, ale chyba nie ten dział) chętnie je uzupełnię.
Moim celem jest budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej(tak jak wszystkich), utrzymując jednocześnie sprawność fizyczną, kondycję , rozwijając się w zakresie SW oraz poszerzając wachlarz technik.
Pragnę zaznaczyć, iż dietę oraz suplementację codzienną utrzymuje bardzo rygorystycznie. Powinienem zwiększyć długość snu, gdyż spię 4-6h, ale nie mam problemów z regeneracją.
Proszę o ocenę planu, sugestię oraz wskazówki.
Liczę na konstruktywną krytykę.
Jak to mówi jedna ze znaczących postaci w dyscyplinach siłowych i sportach walki: „Nie od razu Rzym zbudowano".

ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: saduu
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK: 22
WZROST: 184cm
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: Swoją przygodę z siłownią rozpocząłem 5,5 lat temu z mnóstwem przerw na nic nie robienie bądź też trenowanie SW odpuszczając jednocześnie siłownię. Sumując swój staż treningowy pomijając przerwy określiłbym go na 3,5 roku. SW ok. 1,5 roku: 10-miesięcy, rok przerwy i teraz 7 miesięcy ponownie. Przybliżając: