SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW - Mój plan ćwiczeń : Potrzebna opinia i ocena Rozpiski !

Wysłana -
Witam. Jestem całkowicie świeżym jeśli chodzi o trening i trzymanie diety , więc dlatego chciałem się zwrócić o pomoc do was. Po wyczytaniu wielu przykładowych treningów FBW dla początkujących , skleiłem swój własny. Potrzebuje kogoś by rzucił okiem na mój plan ćwiczeń i powiedział mi co powinienem zmienić albo co usunąć:

Mam zamiar ćwiczyć : poniedziałek , środa , piątek:

Wiek:21
Waga:60 Kg
Wzrost:176 Cm

FBW:

Klatka piersiowa i triceps:

– pompki z przytrzymaniem sekundowym
w pozycji górnej i dolnej 2x 15 powtórzeń

– pompki szerokie 2x 12 powtórzeń

Barki:

– unoszenie ramion w gorę z obciążeniem (hantla, kettlebell, butelka z wodą ) 2x 12 powtórzeń

- Wyciskanie hantli nad głowę na siedząco 2x8

Plecy:

– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń

- Drążek PoDchwyt 2x5 Powtórzeń

- Drążek Nadchwyt 2x5 Powtórzeń

- Ochylenia ramion do tyłu 2x12 Powtórzeń

Nogi:

– wykroki 2x 15 powtórzeń

– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń

Bicepsy:

– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń

Brzuch:

– Rowerek 2x15 Powtórzeń

– Deska 45 Sekund

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A jakim sprzętem dysponujesz? Jak wygląda sprawa diety? Jakie cele chcesz tym treningiem realizować?
Wysłana -
rion10
A jakim sprzętem dysponujesz? Jak wygląda sprawa diety? Jakie cele chcesz tym treningiem realizować?


Dysponuję hantlami 6kg , 10 kg i drążkiem

Próbuje zwiększyć masę . Jestem chudy i zamiast samego trzymania diety chce też by przybyło mi tkanki mięśniowej.

Diete mam podzieloną na 6 posiłków dziennie. Około 3200 kCal.



Zmieniony przez - Skimpo w dniu 2018-08-06 17:43:40
Wysłana -
No to jakieś podstawy masz, ale za mało masz obciążenia co szybko się okaże podczas treningu. Nie jesteś w stanie iść na siłownie?
Wysłana -
rion10
No to jakieś podstawy masz, ale za mało masz obciążenia co szybko się okaże podczas treningu. Nie jesteś w stanie iść na siłownie?


Niestety nie. Nie mam stałej pracy więc nie mam jak . Jakie Obciążenia potrzebowałbym na swoje treningi?
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź