sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW- Więcej powtorzeń ?

Wysłana -
Wolnociężarowe może się świetnie sprawdzić wyciskanie wąskim chwytem albo z flarowaniem łokci albo prowadzonymi blisko ciała.
Wysłana -
Przetestuje na jutrzejszym treningu. Dzieki za rade !
Wysłana -
Powinno się sprawdzić a jak nie to można coś innego podrzucić, jednak wycisk wąski z reguły daje radę.
Wysłana -
Sprobuje z prostowaniem ramion na wyciagu, stojac.
Bedzie do moje poerwsze cwiczenie na maszynie. Zobaczymy czy zda egzamin, bo zdecydowanie musze dac wiekszy bodziec tricepsom.
Wysłana -
To też dobre ćwiczenie izolowane na triceps więc powinno się sprawdzić. Wolna faza negatywna zrobi dobrą robotę
Wysłana -
Zrobilem to cwiczenie na tricpes na wyciagu i to jest wlasnie to. Nigdy wczesniej nie czulem tak dobrze tricepsa, wiec na chwile obecna zostane przy nim.

Powiecie mi jeszcze ile serii i powtorzen wykonywac tzw "allahow" na brzuch ?
Robic tak jak poprzednie cwiczenia (np 4 serie po 15powtorzen minuta przerwy, czy brzuch kieruje sie innymi zasadami) ?
Wysłana -
Przedtreningówka Ci przyrostów nie przyśpieszy a może je zaburzyć, także zastanów sie czy warto .
Reszta już została napisana.
Wysłana -
kamil.sz94
Zrobilem to cwiczenie na tricpes na wyciagu i to jest wlasnie to. Nigdy wczesniej nie czulem tak dobrze tricepsa, wiec na chwile obecna zostane przy nim.

Powiecie mi jeszcze ile serii i powtorzen wykonywac tzw "allahow" na brzuch ?
Robic tak jak poprzednie cwiczenia (np 4 serie po 15powtorzen minuta przerwy, czy brzuch kieruje sie innymi zasadami) ?


No to jak ćwiczenie leży to tylko korzystać.

Możesz allachów dać 4x15 powinno wystarczyć
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź