SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW Powrót po długim czasie

Wysłana -
Witam po długiej przerwie , proszę Was o pomoc w treningu i ew korekty.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 24

Waga : 98

Wzrost : 175

Cel treningowy : redukcja z minimalizacją utraty siły

Staż treningowy na siłowni : 2lata pozniej przerwa 5 lat i teraz znowu chce zaczac

Uprawiane inne sporty : -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full siłownia

Dieta : redukcyjna w trakcie układania

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : nie wykluczam

Ostatnio przerabiany plan: brak


A.
1. Przysiady 5x10
2. WL hantlami 4x10
3. Wiosło nachwyt 4x10
4. Podciaganie podchwyt 3x max
5. Uginanie hantlami z suplinacją 3x10
6. Brzuch - brzuszki 5x20
7. Łydki wspiecia na palce 5x20

B
1. Podciąganie nadchwytem 5xmax
2. MC 4x10
3. WL na ukośnej 4x10
4. Żołnierskie wyciskanie 5x10
5. wycisk na suwnicy nogi 5x15 (nie moge wykroków ze wzgledu na kolana)
6. Wyciskanie wąsko4x10


co o tym myslicie ? i zwiekszam ciezar co seria tak zebym ostatnie powtorzenie robil z oporem ale samodzielnie?

Tak wygladam obecnie> Jaki typ budowy reprezentuje ?:














Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan solidny. Same wielostawowe podstawy. Ciężko trenuj i trzymaj michę.

Co do sylwetki to faktycznie redukcja jest dobrą opcją bo fatu się nazbierało trochę
Wysłana -
rion10, dziękuje za odpowiedź :) Powiedz mi jeszcze prosze czy liczba serii oraz powtórzeń w tym planie jest dobrze dobrana, oraz jaki czas ćwiczyc tym planem i kiedy go zmienić ew na jaki i czym manipulować zmianą ćwiczeń czy też liczbą powtórzeń w serii ? I jaki mam somatotyp budowy Twoim zdaniem ?
Wysłana -
mezo/endo ale somatypy to przestarzała koncepcja i odnosiła się w psychologii niż w sportach siłowych.

Możesz manewrować liczbą powtórzeń w serii np w głównych ćwiczeniach po 3 tygodniach obciąć dwa powtórzenia.
Siła powinna iść do przodu.
A planem z 8-10 tygodni spokojnie możesz lecieć. Staraj się dokładać na sztangę i pilnuj michę.
Widać, że masy mięśniowej trochę masz trzeba ją tylko odsłonić.
Wysłana -
Ok rion10 , a ca te 8 tygodni , jak postępować z nowym treningiem? Całkiem go modyfikowac , czy opierać sięna tych samych ćwiczeniach i seriach manipulując tylko ciężarem ? :)
Wysłana -
Masz na myśli po tych 8 tygodniach? Nie trzeba zmieniać całego treningu można pobawić się zakresem powtórzeń tempem, kolejnością ćwiczeń. Ewentualnie zmienić jakieś akcesoria ale rdzeń treningu zostaje bez zmian czyli ćwiczenia złote.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź