sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

FBW DO OCENY

Wysłana -
trening 4 razy w tygodniu

PLAN A

Przysiady ze sztangą 4s
wiosłowanie sztangą 4s
wyciskanie sztangi ławka pozioma 4s
OHP 4s
prostowanie przedramienia na wyciągu górnym 3s
uginanie przedramienia ze sztangą 3s
PLANK 3s
wspięcia na palce 3s

PLAN B
martwy ciąg 4s
podciąganie 4s
wyciskanie sztangielek na ławce poziomej + 4s
podciąganie sztangi do brody 4s
dipy 3s
uginanie pzredramienia ze sztangielkami 3s
spięcia brzucha 3s
szrugsy 3s
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Brzuch bym dał na sam koniec treningu, szrugsy aż tak nie sa potzrebne, przy plecach już je przetrenujesz czy podciąganiu sztangi do brody.
Wysłana -
Nic nie napisałem o sobie. Masz 4 razy w tygodniu dość mocno obciążony dół grzbietu, kontroluj czy da radę z regeneracją
Wysłana -
Mam 23 lata, wzrst 173, waga 65 kg, trenuję już prawie 2 lata. co zmienić w planie żeby odciążyć dół grzbietu ?
Wysłana -
Z jakiego powodu odciążyć ?
Wysłana -
To nie jest tak, że musisz go odciążyć. Spróbuj kilka treningów wykonać. Jak technikę w podstawowych bojach masz dobrą i regeneracja będzie hulać to nie ma problemu. Ale pilnuj tego czy po kilku treningach się nie pojawi przemęczenie w dole grzbietu. Bo 2 razy ciągi i 2 razy siady mogą dość mocno dół grzbietu obciążyć zwłaszcza jak wykonujesz przysiad low bar.
Wysłana -
Dlaczego chcesz odciążyć ? Masz jakieś problemy z kręgosłupem.

Najlepiej wrzucić plan bez żadnego info bo się nie chce pisać i mamy wróżyć z fusów, co ?
Wysłana -
Nie chce odciążać ja zasugerowałem w pierwszym poście że może być za dużo dla dołu grzbietu 2 razy siady i 2 razy ciągi
Wysłana -
aa to spoko, na razie nic mnie nie boli :) nie bede odciazal :D
Wysłana -
rion10
To nie jest tak, że musisz go odciążyć. Spróbuj kilka treningów wykonać. Jak technikę w podstawowych bojach masz dobrą i regeneracja będzie hulać to nie ma problemu. Ale pilnuj tego czy po kilku treningach się nie pojawi przemęczenie w dole grzbietu. Bo 2 razy ciągi i 2 razy siady mogą dość mocno dół grzbietu obciążyć zwłaszcza jak wykonujesz przysiad low bar.



Nie doczytałem , za dużo tych postów pisze w ciągu dnia
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź