SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Endomorfik. Redukcja tłuszczu, a masa mięśniowa.

Wysłana -
Cześć,

Trenuję na siłowni od sierpnia. Było to mój powrót do uprawiania sportu po rozstaniu z kobietą, która trochę popsuła w moim życiu. Zdecydowałem się zrzucić zbędne kilogramy, które nazbierałem przez swój brak asertywności. W sierpniu ważyłem 136 kilogramów, dzisiaj jest już 116. Nigdy nie myślałem nad suplementacją, ale chciałbym trochę zmienić swoje podejście do treningu. Moim celem jest zejście do przynajmniej 100 kilogramów. Nie stosowałem niczego prócz witamin oraz jednej paczki Therm Line Hydr Fast- polecone przez farmaceutę, który sam stosował gdy się odchudzał. Czułem, że bardziej się pocę bo zastosowaniu tego preparatu, jednak postanowiłem później go odstawić, żeby sprawdzić czy nadal będą efekty. Efekty były, jednak teraz zdecydowałem się znowu na zastosowanie Therm Line fast. Po przeczytaniu kilku artykułów mam pewność, że jest typem endomorfika. Chciałbym- poza zrzuceniem masy tłuszczowej, budować suchą masę mięśniową. Nie zależy mi na zostaniu prawdziwym kulturystą, nie zależy mi też na wyglądzie..."koksa". Chcę po prostu lepiej czuć się w swoim ciele oraz lepiej wyglądać. Jeżeli chodzi o moje treningi, na początku wykonuję trening kardio. Najczęściej 30 minut do 40. Szczególnie upodobałem sobie ćwiczenia na orbitreku na którym ustawiam dość duży opór. Następnie biorę się za trening siłowy. Jeżeli chodzi o dietę, to pilnuję się sam. Gotowanie od zawsze było jednym z moich hobby i jem po prostu jak najbardziej zdrowo oraz mądrze. Jako, że nie mam doświadczenia oraz wiedzy w temacie suplementacji, postanowiłem się zwrócić do Was. Jakie odżywki i/lub suplementy mógłbym stosować, aby wspomóc utratę masy tłuszczowej, jednocześnie nie wpływając negatywnie na swoją siłę oraz masę mięśniową? Dodatkowo, co mógłbym stosować na zwiększenie swojej odporności poza oczywistym rutinoscorbinem? Aktualnie poza wspomnianym ThermLine fast, zażywam MenMag (Mg 60mg, B6 1,4mg, Zn 10mg, wyciąg z korzenia maca 50mg), Biotyna na włos+krzem (wspomagam zapuszczanie brody oraz Maxiluten- obsługuję w pracy monitory CRT, więc staram się jak najlepiej zadbać o swój wzrok.

Z góry dziękuję Wam wszystkim bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ależ się rozpisał. Olej typy sylwetek. Chcesz schudnąć skutecznie i bezpiecznie licz kalorie, bądź na deficycie kalorycznym. Spalacze nie będą ci do niczego potrzebne. Zarzuc przed treningiem kawę i tyle. Na odporność cynk, witamina C D, biostymina
Wysłana -
W sportach sylwetkowych dieta jest priorytetem. Nie lepiej zacząć liczyć kalorie? Zmaksymalizujesz tym efektywność treningu a sama kulturystyka to proces w uuuj długotrwały, czym szybciej zaczniesz tym lepiej dla Ciebie. Teraz masz nadwagę, zmieniłeś nawyki żywieniowe to i waga szybko leci ale za pewien czas trafisz na ścianę i będziesz zwalał winę na genetykę itp :d
. Jak coś robić to lepiej robić to na 100% ;d
Wysłana -
Trening siłowy po aerobach to nieporozumienie. Zmień kolejność. Siłowy to priorytet, a aero to dodatek.
Wysłana -
Dorzucę do swojego pakieciku witamin biostyminę oraz witaminę D. Wybiorę się też po elektroniczną wagę, żeby łatwiej liczyć kalorie, które spożyłem w ciągu dnia oraz zamienię kolejność treningu. Dziękuję Wam bardzo za pomoc.

Zacząłem się zastanawiać, czy zastosowanie czegoś takiego jak Gold Standard Pre-Workout firmy Optimum Nutrition byłoby dobrym pomysłem? Wtedy mógłbym pominąć np. Witaminę D, bo widzę że ten produkt już to zawiera. Kawy nie piję, nie lubię więc raczej z dodatkową kofeiną nie byłoby problemu. Zachęca mnie też informacja o dostarczaniu energii przez produkt, ale czy nie jest to po prostu chwyt marketingowy? Biorąc pod uwagę mój tryb pracy, 4 dni praca 1 dzień wolny, brak wolnych weekendów, a w święta państwowe, czy kościelne również pracuję, to czasami naprawdę jestem zmęczony. Zapomniałem jeszcze dodać informację, że w raz w tygodniu gram 1,5 godziny w siatkówkę.





Zmieniony przez - Persching_ w dniu 2018-01-12 10:13:33
Wysłana -
Kup sobie poprostu kofeinę w tabsach albo prochu.
Wysłana -
jak chcesz stosować przed treningiem aby nabrać pobudzenia i zwiększyć pompę mięsniową - to się nada ten produkt
a jak w ciągu dnia to jw - kofeina
Wysłana -
Dobrze, dziękuję wszystkim za dobre rady. Przemyślałem wszystko i wiem już jak to wszystko ugryźć. Dziękuję raz jeszcze :)
Wysłana -
Dodam od siebie, że świetną pomocą przy liczeniu kalorii są aplikację na telefon. Masz go zawsze przy sobie, wprowadzenie danych zajmuje mniej niż minutę, a świetnie sprawdzają się też przy układaniu diety, np. na kilka dni do przodu. (Osobiście używam Fifatu i śmiało mogę polecić)
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź